اخبار روز سینما

ریچارد فورونجی بازیگر معروف فیلم سرپیکو درگذشت!

به گزارش بازتاب آنلاین ، ریچارد فورونجی، بازیگری که در دنیای گانگستری بزرگ شده بود و پیش از بازی در فیلم هایی چون «دوی نیمه شب»، «شاهزاده شهر» و «راه کارلیتو» تجربه های زندان را داشت، درگذشت. او 86 سال داشت.

فورونجی در بروکلین به دنیا آمد و اولین نقش کوچک خود را در نقش کورسارو در سریال جنایی بیوگرافی آل پاچینو در سال 1973 در این فیلم بازی کرد.

در سال 1984 او در کنار هری دین استانتون و امیلیو استیو در فیلم Repo Man بازی کرد و در سال 1988 نقش فرار نیمه شب را در کمدی اکشن بازی کرد. یکی یکی از اعضای مافیا با رابرت دنیرو و چارلز گرودین جلوی دوربین رفت.

فورونجی همچنین در سال 1993 در درام جنایی Carlito’s Way با آل پاچینو و شان پن بازی کرد. یکی او اوباش را بازی کرد. از دیگر آثار او می‌توان به «روزی روزگاری در آمریکا»، «شکارچیان ارواح دوم»، «شاهزاده شهر» و ده‌ها سریال تلویزیونی از جمله «رئیس کیست»، «قانون مورفی»، «قاشق‌های نقره‌ای» و «جفرسون‌ها» اشاره کرد. “.” ، “کاگنی” و “سنت بلوز هیل” ذکر شده است.

در سال 2020، او خاطرات خود را با عنوان “از اوباش تا فیلم: چگونه از مافیا فرار کردم و به هالیوود رسیدم” نوشت.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا