دانستنی ها

این باعث کاهش عمر انسان می شود

همه می دانند که خواب بر سلامت ما تأثیر می گذارد، اما چند نفر از ما خواب خود را کنترل می کنیم؟ وضعیت خواب می تواند پیامدهای عمیقی نه تنها برای کیفیت خواب بلکه برای سلامت طولانی مدت داشته باشد. در واقع، در بدترین حالت، وضعیت بد خوابیدن می تواند به آرامی عمر شما را کوتاه کند.

علیرغم تأثیر وضعیت خواب بر شرایطی مانند زوال عقل و بیماری قلبی، تحقیقات محدودی بر روی درد متمرکز شده است. اما کمردرد به تنهایی یکی یکی از علائم خواب نامناسب است.

سامی مارگوت، فیزیوتراپیست و متخصص خواب و نویسنده کتاب راهنمای خواب خوب توضیح می دهد که وضعیت خواب می تواند به طور قابل توجهی بر سلامت کلی، راحتی و کیفیت زندگی شما تأثیر بگذارد. هر موقعیت و موقعیتی دارای مزایا و معایبی است و درک این موارد می تواند به شما کمک کند الگوهای خواب خود را برای سلامتی خود تنظیم کنید.

دکتر. کت لدرل دانشمند و نویسنده کتاب حس خواب است. او اشاره می کند که عوامل سبک زندگی در طول روز اغلب علت مشکلات وضعیت بدنی است که در شب رخ می دهد.

کارهایی که در طول روز انجام می دهید اغلب باعث ایجاد درد و ناراحتی در هنگام خواب در شرایط خاص می شود. یکی یکی از رایج ترین عوامل مؤثر در این امر، سبک زندگی کم تحرک است، بنابراین حرکت منظم در طول روز مهم است و تأثیر مستقیمی بر خواب و سلامت انسان دارد.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا