اخبار روز

افراد زیادی به دنبال یک عبارت شهید رئیسی بودند. احتمالا امروز خوشحال هستید

بذرپاش گفت: خیلی ها دوست داشتند شهید رئیسی تک ترمینیست شود، احتمالاً امروز خوشحال هستند کسانی که هر روز علیه نظام تبلیغ می کنند باید حضور مردم را در مراسم تشییع ببینند. شما در تبریز، تهران و قم تشییع جنازه دیده اید و در بیرجند و مشهد نیز تشییع جنازه ها را خواهید دید. مردم واقعاً تفاوت بین خادم و غیر خدمتکار را تشخیص می دهند.»

مهرداد بذرپاش گفت: با اظهارات آقای رئیسی خللی در کار دولت و ارائه خدمات به مردم ایجاد نمی شود.

به گزارش دانشجو، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید رئیسی گفت: شهادت آقای رئیسی البته خللی در کار دولت ایجاد نمی کند. از دست دادن آقای رئیسی سلما بسیار بزرگ است و کشور ظرفیت خود را از دست داده است. به عنوان کسی که از نزدیک با او کار می کردم، می توانم بگویم نرمی، غیرت، خستگی ناپذیری، دلسوزی و مهربانی او از ویژگی های بارز او بود. من یک بار ندیدم که او علیه کسی صحبت کند، اما بسیاری از مردم علیه او صحبت کرده اند.

بذرپاش ادامه داد: خیلی ها به دنبال شهید رئیسی یک دوره ای بودند، احتمالا امروز خوشحال هستند. هرکسی که هر روز علیه نظام تبلیغ می کند باید حضور مردم را در مراسم تشییع ببیند. شما در تبریز، تهران و قم تشییع جنازه دیده اید و در بیرجند و مشهد نیز تشییع جنازه ها را خواهید دید. مردم واقعاً تفاوت بین بنده و غیر خدمتکار را تشخیص می دهند.

وی در پایان گفت: خداوند متعال به برکت خون این شهدا سرنوشت مناسبی را برای کشور در نظر خواهد گرفت و این مصیبت جبران خواهد شد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا