اخبار روز سینما

اسپین آف جدیدی از فیلم John Wick ساخته خواهد شد

اخیرا «دونی ین» قراردادی را برای حضور در اسپین آف جدید فیلم John Wick و بازگشت به نقش «کین» که در جان ویک: فصل 4 معرفی شده بود، امضا کرد.

این فیلم محصول جدید «لاینزگیت» بوده که قرار است، سال آینده در هنگ کنگ فیلمبرداری شود. جزئیات داستان آن پنهان نگه داشته شده؛ اما این فیلم جدید، مسیر داستانی «کین» را بعد از اتفاقات فصل 4، جایی که «کین» از تعهداتش آزاد شده است را دنبال می‌کند. این اثر به‌عنوان بخشی از قرارداد «چاد استاهلسکی» که به تازگی با «لاینزگیت» برای نظارت بر گسترش جهان سینمایی John Wick اعلام شده، توسعه یافته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


اسپین آف جدید فیلم John Wick

تهیه‌کنندگان مجموعه، «باسیل ایوانیک» و «اریکا لی» خواهند بود و «استاهلسکی» بر این پروژه نظارت خواهد کرد. فیلمنامه این اثر توسط «رابرت اسکینز»، نویسنده نامزد تونی برای نمایش دست خدا نوشته شده و او، همچنین روی آثاری مانند آکادمی چتر و پسر نیز کار کرده بود. اسپین آف جان ویک، جدیدترین اثر برای گسترش یک مجموعه اکشن میلیارد دلاری است.

اسپین آف جدیدی از فیلم John Wick

«ین» با اشاره به تجربه فوق العاده خود در فیلم John Wick گفت:

دلیل اینکه این فیلم‌ها عمیقا طنین‌انداز می‌شوند این است که مانند من، «چاد»، «باسیل» و «اریکا» خودشان را برای خلق یک صحنه اکشن، مبارزات و شیرین‌کاری‌هایی که نه تنها هیجان‌انگیز، خلاقانه و هنری هستند، بلکه بیانگر شخصیت، داستان و احساسات نیز هستند؛ تحت فشار قرار می‌دهند. «کین» شخصیت فوق‌العاده‌ای با گذشته‌ای پرماجرا است و من از بازگشت به این نقش هیجان‌زده هستم.

«ین»، بازیگر و رزمی‌کار شناخته‌شده در سطح بین‌المللی، در فیلم‌های اخیر دیگری همچون مولان، استاد ییپ‌من 4: پایان، تریپل اکس: بازگشت زاندر کیج و Rogue One: داستانی از جنگ ستارگان نیز حضور داشته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی اسپین آف جدیدی از فیلم John Wick چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: hollywoodreporter

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا