اخبار روز سینما

کمپانی وارنر اعلام کرد چند اسپین آف از سه گانه محبوب و موفق ارباب حلقه‌ها خواهد ساخت

سه گانه ارباب حلقه‌ ها (The Lord Of The Rings) برنده اسکار و اثر «پیتر جکسون» تابستان امسال از طریق Fathom Events به سینماها بازمی‌گردد.

به گزارش بازتاب آنلاین به نقل از سایت «Hollywoodreporter»، «برادران وارنر» و «فتوم ایونتز» با هم همکاری می‌کنند تا سه گانه ارباب حلقه‌ها «پیتر جکسون» با عنوان اسپین آف The Lord of the Rings دوباره بازگردد. نسخه‌های نمایش داده شده نسخه‌های توسعه یافته جکسون خواهند بود. این اولین بار است که نسخه‌های بازسازی شده در سینماها عرضه می‌شوند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


ساخته شدن چند اسپین آف از سه گانه محبوب و موفق ارباب حلقه‌ها توسط کمپانی وارنر

اسپین آف ارباب حلقه‌ ها به مدت سه روز در زنجیره‌های شرکت‌کننده «Fathom Events» مانند AMC، Cinemark و Regal نمایش داده می‌شوند. نمایش‌ها با فیلم یاران حلقه در سال 2001 در 8 ژوئن آغاز شده، سپس دو برج در سال 2002 در 9 ژوئن و پس از آن در سال 2003 بازگشت پادشاه در 10 ژوئن (به ترتیب 19 تا 2 خرداد 1403) ادامه میابند.

ارباب حلقه‌ ها

امسال سال بزرگی برای طرفداران ارباب حلقه‌ها خواهد بود. سریال درام پرایم ویدیو، ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت، قرار است فصل دوم خود را منتشر کند. هنوز هیچ تاریخ رسمی برای اولین بار وجود ندارد، اما به نظر می‌رسد انتشار در پاییز یا زمستان محتمل باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخته شدن چند اسپین آف از سه گانه محبوب و موفق ارباب حلقه‌ها چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Hollywoodreporter

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا