اخبار روز سینما

کدام زوج های سرشناس ایرانی با مرگ از هم جدا شدند؟ + تصاویر

تلخ ترین اتفاقی که انسان در طول زندگی می تواند تجربه کند، مرگ عزیزانش است. یکی از این تجربیات دردناک در مواجهه با مرگ عزیزان، مرگ همسر است.

این روزها درگذشت ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی با تأثیرگذاری بر افکار عمومی، در این مقاله به بررسی برخی حقایق مشابه پرداخته ایم:

سهرا سعیدی همسر بیژن مرتضوی درگذشت

روز جمعه دهم، ستاره سعیدی، همسر و مدیر برنامه های بیژن مرتضوی، خواننده و ترانه سرای ۶۵ ساله ایرانی مقیم آمریکا که پس از انجام عمل جراحی مغز در ترکیه به کما رفته بود، درگذشت. شهریور فوت کرد. سهرا سعیدی 40 ساله بود.

بیژن مرتضوی که در هفته های اخیر به همراه همسرش ستاره سعیدی برای اجرای کنسرت در استانبول به ترکیه سفر کرده بود، دیر درگذشت. مرداد ماه در پیامی تصویری در اینستاگرام خود اعلام کرد که همسرش در بیمارستانی در ترکیه تحت عمل جراحی مغز باز قرار خواهد گرفت و از مردم خواست برای او دعا کنند. سهرا سعیدی که پس از عمل جراحی تحت مراقبت های ویژه در بیمارستان بود سرانجام از کما خارج نشد و روز جمعه دهم شهریور فوت کرد.

درگذشت جمشید اسماعیل خانی همسر گوهر خیراندیش

همه زوج های معروف ایرانی که با مرگ از هم جدا شدند.

جمشید اسماعیل خانی متولد اول صحنه، سینما و تلویزیون اردیبهشت ماه سال 1329 بود که خبر درگذشت او در 18 منتشر شد فروردین جمعه در سال ۱۳۸۱ ایرانیان را شگفت زده کرد، او بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران بود. گوهر خیراندیش بازیگر سابق سینما و تلویزیون ایران با جمشید اسماعیل خانی ازدواج کرد.

گوهر خیراندیش درباره درگذشت همسرش گفت: آدم نمی داند چه زمانی بازیگر می شود و چه زمانی نمی خواهد بازیگر شود، بلکه به این دلیل است که اسماعیل خانی به مدرسه من آمد و من را برای ایفای نقش در دبیرستان انتخاب کرد. این نقش را من به تنهایی بازی کردم و از آنجا به همان رشته ادامه دادم. شاید اگر او به دبیرستان ما نمی آمد، رشته دیگری را انتخاب می کردم و سرنوشتم فرق می کرد. اگر بخواهم پای صحبت های فرنگی ها باشم، رفتن جمشید برایم برای همیشه دردناک خواهد بود، چرا که نشان او همیشه در زندگی هنری و شخصی من باقی خواهد ماند. جمشید اسماعیل خانی نگین مهربانی اوست!

درگذشت ابراهیم ثابتی همسر نسیم ادبی

همه زوج های معروف ایرانی که با مرگ از هم جدا شدند.

بعد از ظهر روز سوم بهمن در ماه 1398 خبری ناگوار در فضا و رسانه های مجازی منتشر شد که حاکی از درگذشت همسر جوان و هنرمند نسیم ادبی بود. ابراهیم ثابتی متولد 1350 در تهران، آهنگساز، نوازنده و رئیس هیئت مدیره انجمن موسیقی تئاتر بود که پس از سال ها بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت.

ابراهیم یکی از چهره های شناخته شده در عرصه تئاتر بود و عمدتاً به آهنگسازی نمایشنامه مشغول بود. او علاوه بر این مسئولیت ساخت موسیقی فیلم های مختلف را نیز بر عهده داشت. نسیم ادبی و ابراهیم ثابتی در حین انجام پروژه ای مشترک با یکدیگر آشنا شدند و سپس در سال 1397 با یکدیگر ازدواج کردند و صاحب فرزندی نشدند.

تاثیر مرگ پیام صبری برای زیبا باروفه

همه زوج های معروف ایرانی که با مرگ از هم جدا شدند.

شب یکشنبه 27 آذر 1396 خبری تلخ در رسانه ها و فضاهای مجازی منتشر شد، خبر درگذشت همسر جوان زیبای بروفه بازیگر کشورمان بود. پیام صابری بازیگر و کارگردان کشورمان و همسر زیبای زیبا بروفه در سن ۴۵ سالگی بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت و زیبا بروفه و پسر هفت ماهه شان اهورا را تنها گذاشت. پسرشان بعد از بیست سال ازدواج به دنیا آمد. آقا و خانم بازیگر بعد از بیش از 20 سال زندگی مشترک اردیبهشت ماه در همین ماه بود که برای اولین بار طعم پدر و مادر شدن را چشیدند، اما اجل فرصت دیدن رشد اهورا را از پدر گرفت و زیبا بروفه در جوانی دوست و همراهش را در روزهای خوبش از دست داد.

سفر ابدی مسعود رسام همسر فریبا نادری

همه زوج های معروف ایرانی که با مرگ از هم جدا شدند.

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان از دیگر چهره هایی بود که در جوانی فقدان دلخراش همسرش را تجربه کرد و همسرش مسعود رسام پس از سه سال زندگی مشترک به ابدیت رسید. فریبا نادری زمانی که تنها 20 سال داشت با مسعود رسام کارگردان کشورمان آشنا شد و پس از چند سال این آشنایی به ازدواجی ختم شد که دیری نپایید. فریبا نادری و مسعود رسام در سال 1364 با یکدیگر ازدواج کردند اما سرطان فرصت زندگی مشترک را از آنها سلب کرد. مسعود رسام که 10 سال است از سرطان رنج می برد آبان او در سال 1387 درگذشت و زندگی این زوج هنرمند 3 سال بیشتر طول نکشید و فریبا نادری پس از این تجربه تلخ هشت سال ازدواج نکرد و تنها بود تا اینکه در تیرماه 1398 با مهرداد طباطبایی ازدواج کرد و در اسفند ماه دخترش دختر یارا متولد شد. 2019.

روزهای تلخ بنیامین بهادری با رفتن نسیم حشمتی

همه زوج های معروف ایرانی که با مرگ از هم جدا شدند.

بنیامین بهادری خواننده جوان پاپ کشورمان از دیگر چهره هایی بود که در جوانی با مرگ همسرش مواجه شد. نسیم حشمتی همسر بنیامین بهادری بود که در سانحه رانندگی جان باخت. نسیم حشمتی و بنیامین بهادری از سال 1368 زندگی مشترک خود را آغاز کردند و دخترشان بارانا در سال 1369 به دنیا آمد. بعد از ظهر جمعه 29 آذر 1391 بنیامین بهادری و دخترش باران با حادثه ای تلخ در زندگی خود مواجه شدند. نسیم حشمتی همسر بنیامین بهادری بر اثر تصادف جان باخت و بنیامین بهادری و دختر دو ساله شان را تنها گذاشت. بنیامین بهادری دو سال بعد در سال 1394 با شایلی محمودی ازدواج کرد که حاصل این ازدواج دو فرزند است، پسر اولش بن سان در مهرماه 1396 و پسر دومش شیمین در سال 11. آذر او در سال 2017 به دنیا آمد.

درگذشت رضا ژیان همسر شراره درشتی

همه زوج های معروف ایرانی که با مرگ از هم جدا شدند.

شراره درشتی همسر مرحوم رضا ژیان از بازیگران مشهور صحنه، سینما و تلویزیون بود. شراره درشتی و مرحوم رضا ژیان در سریال زیر آسمان شهر 3 با هم بازی کردند.رضا ژیان در سال 1380 در سن 53 سالگی در بیمارستان شهریار درگذشت. شراره درشتی که ازدواجش با مرحوم رضا ژیان به دلیل اختلاف سنی 26 ساله جنجالی شد، مدتی با همسرش در سوئیس زندگی کرد. پس از مرگ رضا ژیان به سوئیس بازگشت و در آنجا به زندگی خود ادامه داد.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا