اخبار تهران

واکنش چمران به ودیعه میلیاردی به برخی مدیران شهرداری تهران

به گزارش بازار، مهدی چمران پیش از برگزاری دویست و سی و چهارمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جلسه امروز چند موضوع از جمله مصوبه خاورشهر، بررسی عوارض سازمان آتش نشانی و ممیزی در دستور کار اعضای شهرداری تهران است شورا. . جا داده خواهد شد

وی در پاسخ به سوالی که روز گذشته در شهرداری منطقه 17 غایب بود. یکی از حضور یکی از اعضای شورای شهر تهران (شربیانی) ممانعت به عمل آمد. آیا این درست است یا نه؟ وی گفت: از حضور این عضو شورای شهر تهران جلوگیری نشد و تنها شهردار منطقه حضور نداشت. ، که رصد ما نشان می دهد شهردار منطقه قبلا خداحافظی کرده اما تعدادی از معاونان وی در شهرداری منطقه حضور داشته اند.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: طبق یک قاعده کلی زمانی که اعضای شورای شهر در شهرداری های مناطق حضور دارند، از شهرداران نیز انتظار می رود چنین بازدیدهایی را به ساکنان منطقه اعلام کنند تا مردم و شهروندان در آن منطقه حضور خواهند داشت تا موارد و مشکلات خود را مطرح کنند. امیدواریم همکاری خوبی در این بخش از سوی شهرداران مناطق صورت گیرد.

چمران گفت: شورا ناظر بر عملکرد شهرداری است و می تواند بر همه امور نظارت کند.

وی در ادامه در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر پرداخت ودیعه یک میلیارد دلاری به برخی مدیران شهرداری تهران، تصریح کرد: از جزئیات این موضوع اطلاعی ندارم اما این مبلغ برای یارانه مسکن بوده و مشخص نیست. خواه این مبلغ به صورت وام باشد یا به شکل دیگری.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا پرداخت چنین مبالغی نیاز به مجوز شورای شهر دارد، افزود: این موارد در اختیار شهردار تهران است اما شهرداری نیز باید به آن توجه داشته باشد.

چمران همچنین در پاسخ به صحبت های استاندار تهران مبنی بر انتقال آرادکوه به مکان دیگری اظهار کرد: امکان انتقال آرادکوه، محل فعلی زباله دانی وجود ندارد، اما می توان مکان جدیدی برای دفع زباله در نظر گرفت. ، زیرا جابجایی آرادکوه با توجه به شرایطی که دارد هزینه زیادی خواهد داشت اما همانطور که گفته شد می توان محل دفن زباله جدید احداث کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شورای شهر از دپوی جدید زباله در پایتخت اطلاعی دارد یا خیر، گفت: هنوز اطلاعی در این باره دریافت نکرده ام یا اطلاعی ندارم اما همانطور که گفتم امکان جابجایی وجود ندارد. آرادکوه اما می توان مکان جدیدی برای دفع زباله پیدا کرد و از زباله سوزهای جدید (از 5 تا 6 هزار تن) استفاده کرد.

منبع:تحلیل بخش تهران

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا