اخبار روز سینما

خداحافظی رسمی هنگامه قاضیانی با تلویزیون!

هنگامه قاضیانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام برای همیشه از دنیای بازیگری خداحافظی کرد.

او متن خداحافظی خود را اینگونه آغاز کرد و نوشت:

«برای اولین و آخرین بار خواهش دارم همه شما یک جمله زیبا برای خداحافظی به یادگار برایم بنویسید. برای همه شماهایی که با عشق بی شرط از نسل‌های متفاوت، سال‌ها کنارم ایستادند.»

او متن خود را اینطور ادامه داده و نوشته :«بگذارید امشب در این حس غریب، اندوه را، برای یک شب هم که شده به ضیافت با شکوه زندگی دعوت کنیم.»

قاضیانی سپس با اشاره به اولین تجربه بازیگری خود در فیلم سایه روشن، در ادامه متن گفت: در سال ۱۳۷۸ با سینما، شیدایی‌ هایم  راه پیدا کرد.  چرا میگم حس غریب، چون در همان اولین فیلم که سعادت تجربه شاگردی کردن در حضور عزت الله خان انتظامی را داشتم در پلانی از فیلم به من گفتند: «دخترم حس تعریف کردنی نیست.» دوستتان داشتم و دارم و خواهم داشت تا روزی که زمین را ترک کنم.»

خانم مهری شیرازی ، استاد باوقار من سینما را با شما آغاز کردم. بهتون قول دادم کم نگذارم و وفادار بمونم به مردم عزیز در راه هنر و فرهنگ، به اندازه وسعم تلاش کردم. قلبتان را می‌بوسم.

هنگامه قاضیانی

ایران/تهران ۱۹ خرداد ۱۴۰۲

هنگامه قاضیانی در طول فعالیت سینمایی خود در 30 فیلم به ایفای نقش پرداخت و در این مدت توانست دو سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را از دو دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم های «به همین سادگی» و «روزهای زندگی» به دست آورد.

وی علاوه بر کارهای سینمایی، در چهار مجموعه تلویزیونی و یک مجموعه تلویزیونی نیز بازی کرد.

سریال «آمستردام» با بازی او در حال پخش است و به زودی سریال «پدر گواردیولا» نیز با این بازیگر پخش خواهد شد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا