اخبار روز سینما

نظر بازیگر زن ترکیه ای درباره همکاری موفق با حسن فتحی و هیجان او برای دیدن این فیلم تاریخی بنسو سورال: بعد از «مست عشق» هیچ نقشی را قبول نمی کنم.

حسن فتحی در فیلم «مست عشق» در کنار بازیگران ایرانی همچون پارسا پیروزفر، شهاب حسینی و حسام منظور حضور گسترده ای از بازیگران مشهور ترکیه ای داشته است. بازیگران قدرتمندی که وزن قسمت های مهم داستان را به دوش می کشند. بنسو سورال بازیگر معروف ترکیه ایفاگار یکی یکی از نقش های مهم این فیلم است. او پس از پایان فیلمبرداری این فیلم در یک مصاحبه تلویزیونی از اهمیت «مست عشق» و قدرت کارگردانی حسن فتحی صحبت کرد.

به گزارش ریمینو، پس از یک هفته تاخیر اکران فیلم «مست عشق»، این فیلم قرار است چهارشنبه پنجم اکران شود. اردیبهشت ماه به صفحه نمایش بروید. به بهانه اکران این فیلم، بخشی از گفت و گوی بنسو سورال بازیگر مطرح ترکیه ای درباره «مست عشق» در فضای مجازی منتشر شده است که مروری بر قسمت های مهم آن داریم.

سورال درباره تجربه بازی در نقش مریم در فیلم «مست عشق» گفت: برای من تجربه متفاوتی بود و نقش شخصیت متفاوتی را بازی کردم، خیلی هیجان زده بودم، تا به حال این نقش را بازی نکرده بودم. “

«بنسو سورال» در نقش مریم در نمایی از فیلم «مست عشق»

وی همچنین درباره تجربه همکاری با حسن فتحی گفت: حسن فتحی کارگردان بسیار مهمی در ایران است. ما یک بازیگر بسیار زیبا داشتیم. این یک پروژه بین المللی بود و اگر اتفاق بدی نیفتد در جشنواره شرکت می کند. من در مورد آن بسیار هیجان زده هستم. »

سورال با بیان اینکه این نقش در انتخاب های بعدی اش تاثیرگذار خواهد بود گفت: فیلم خیلی مهم بود و بعد از آن باید فیلم بهتری بازی کنم یا حداقل به دنبال فیلمی هم سطح باشم به همین دلیل عجله ای ندارم. برای انتخاب یک فیلم جدید در این لحظه».

«مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی مشترک مهران برومند و حسن علیزاده با بازی پارسا پیروزفر، شهاب حسینی، بوراک توزکوپران، بوران کوزوم، هانده ارچل، بنسو سورال و… چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه آزاد خواهد شد.

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/نظر-بازیگر-زن-ترکیه-ای-درباره-همکاری-مو/

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا