اخبار روز

معرفی وب سایت صدور کارت سوخت به صورت آنلاین


به گزارش مانیبان؛ مهدی سیدهشمی در پاسخ به سوالی مبنی بر درخواست آنلاین کارت سوخت گفت: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی پارسال اعلام کرد که تصمیم دارد فرآیند صدور کارت سوخت را به صورت آنلاین انجام دهد و این هم به معنای صاحبان خودروهای جدید و هم خودروهای دیگر است. کسانی که نیاز به کارت سوخت المثنی دارند باید آن را به صورت آنلاین تهیه کنند.

مدیر کل شرکت تحقیق و توسعه ناجی بنیاد تعاون فرجا خاطرنشان کرد: تا زمانی که این اقدام در کلانتری +10 انجام شود مشکلی برای امنیت اپلیکیشن صدور کارت سوخت وجود ندارد زیرا کاربر اطلاعات به طور کامل محافظت می شود

وی با بیان اینکه همکاری فرجا با شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اولین خدمت بین سازمانی است، گفت: جلساتی را با شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی برگزار کردیم و هماهنگی های لازم انجام شد و بررسی های لازم انجام شد و به جمع بندی خوبی رسیدیم. و در نهایت طی روزهای آینده این سامانه آماده و اجرا می شود و پس از آن روند صدور کارت سوخت تسریع می شود.

هاشمی ادامه داد: این سامانه توسط شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تولید می شود و فرجا تنها با آنها تبادل اطلاعات می کند. یعنی زمانی که متقاضی درخواست خود برای صدور کارت سوخت را در این سامانه ثبت می کند، اطلاعات وی جمع آوری و به پلیس آگاهی ارسال می شود و پلیس این اطلاعات را تایید و تایید می کند و سپس تایید یا عدم تایید را به این سامانه اعلام می کند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا