اخبار روز سینما

مریل استریپ نخل طلایی اختصاصی را در جشنواره کن دریافت خواهد کرد

به تازگی گزارش شده که در مراسم افتتاحیه‌ی هفتاد و هفتمین دوره جشنواره کن، جایزه افتخاری نخل طلا به مریل استریپ اهدا خواهد شد.

به گزارش بازتاب آنلاین به نقل از سایت «Vareity»، جشنواره کن امسال شاهد درخشش خیره‌کننده ستارگان خواهد بود. «استریپ» در این جشنواره با «گرتا گرویگ»، کارگردان فیلم باربی و رئیس هیئت داوران که سابقه‌ی همکاری مشترک در فیلم زنان کوچک را با او دارد، همراهی دلپذیری خواهد داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


مریل استریپ نخل طلایی اختصاصی را در جشنواره کن دریافت خواهد کرد

این ادای احترام افتخاری، پس از دهه‌ها، بازگشت مورد انتظار «مریل استریپ» به کن را رقم خواهد زد. به نظر می‌رسد آخرین حضور او در این جشنواره به سال 1989 و فیلم فرشتگان شرور: یک فریاد در تاریکی ساخته‌ی «فرد اسکپیسی» برمی‌گردد که برای آن، جایزه‌ی بهترین بازیگر زن را دریافت کرد.

مریل استریپ

«استریپ» در بیانیه‌ای گفت:

از دریافت خبر این جایزه‌ی معتبر، بی‌نهایت مفتخرم. برای جامعه‌ی بین‌المللی هنرمندان، کسب جایزه در کن همواره بالاترین دستاورد در هنر فیلمسازی به شمار می‌رود. اینکه در کنار کسانی قرار بگیرم که پیش از این مورد تقدیر قرار گرفته‌اند، به یک اندازه فروتنانه و هیجان‌انگیز است. بی‌صبرانه منتظر سفر به فرانسه در ماه مه هستم تا از همه به صورت حضوری قدردانی کنم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی دریافت نخل طلایی اختصاصی در جشنواره کن توسط مریل استریپ چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Vareity

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا