اخبار روز سینما

زری خوشکام مادر لیلا حاتمی درگذشت

زری خوشکام ، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران، همسر «علی حاتمی» و مادر لیلا حاتمی، در سن 77 سالگی دار فانی را وداع گفت.

خوشکام که متولد سال 1326 در تهران بود، در فیلم‌های ماندگاری همچون کلبه‌ای آن سوی رودخانه، رشید، سیمای زنی در دوردست، در دنیای تو ساعت چند است؟، شعله‌ور و طلاخون به ایفای نقش پرداخته بود. درگذشت این بانوی فرهیخته، ضایعه‌ای بزرگ برای سینمای ایران به شمار می‌رود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


زری خوشکام، مادر لیلا حاتمی درگذشت

پیکر «زری خوشکام»، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران، روز شنبه 29 اردیبهشت ماه ماه ساعت 11 صبح در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) تشییع می‌شود. علاقه‌مندان به این هنرمند می‌توانند با حضور در این مراسم، یاد و خاطره او را گرامی بدارند. ضمن عرض تسلیت به خانواده و جامعه سینمای ایران، امیدواریم روح این هنرمند عزیز قرین رحمت الهی باشد.

زری خوشکام

او در سال 1350 با «علی حاتمی»، کارگردان نامدار، ازدواج کرد و پس از انقلاب، در سریال پرمخاطب هزاردستان به نقش‌آفرینی پرداخت. «خوشکام» در گفتگویی با روزنامه «شرق» در سال 1394، از ممنوع‌الکاری سی ساله خود سخن گفته بود:

حضور دوباره در سینما آرزوی من بود. اصلا نمی‌توانستم از سینما دور باشم. 30 سال اصلا اجازه نداشتم جلو دوربین بیایم. مرا ممنوع‌الچهره کرده بودند. با شروع ساخت فیلم تختی در نقش خودم (همسر علی حاتمی) حضور داشتم که چقدر هم پشیمانم در آن پروژه همکاری کردم. پس از آن فیلم‌نامه‌ای که مطابق سلیقه‌ام باشد، پیشنهاد نمی‌شد. تا وقتی که آقای «یزدانیان» مشغول نگارش سناریوی «در دنیای تو ساعت چند است؟» بودند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی درگذشت زری خوشکام، مادر لیلا حاتمی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا