اخبار روز سینما

مارگو رابی به سینمای ابرقهرمانی خواهد پیوست

چندی پیش اعلام شده است که « مارگو رابی » بازیگر معروف و محبوب سینما که در نقش باربی حاضر شده بود، در نسخه سینمایی اونجلین نقش اصلی را ایفا خواهد کرد.

شرکت «برداران وارنر»، تهیه‌کننده بلاک‌ باستر باربی، از موفقیت چشمگیر این اثر کمدی و درام احساس خوشحالی می‌کند و سرمایه‌گذار اصلی این فیلم است. دیگر تهیه‌کنندگان این فیلم، خالقان دو فرانچایز پرفروش ددپول و مردان ایکس هستند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


مارگو رابی در سینمای ابرقهرمانی

حضور چنین گروه قدرتمندی در پشت تولید اونجلین، تحلیل‌های اقتصادی را به این نتیجه رسانده که یک بلاک‌ باستر بزرگ دیگر در دستور کار تولید قرار خواهد گرفت. این در حالی است که هنوز کارگردانی برای این کمیک ابرقهرمانی انتخاب نشده است.

«مک نامارا» که سال قبل بخاطر فیلمنامه درام بیچارگان مورد تحسین قرار گرفت، فعلاً کار نگارش فیلمنامه اونجلین را با نگاهی به داستان مصور آن آغاز کرده است. اونجلین داستان یک فرشته بوده که همواره در حال نبرد با نیروهای شر و شیطانی سر و کار دارد.

مارگو رابی

به گفته تحلیل‌گران سینمایی، این نخستین‌باری بوده که «مارگو رابی» در قالب چنین شخصیت عجیب و غریبی قرار می‌گیرد. «رابی» سال گذشته به دلیل بازی در باربی تبدیل به یکی از مطرح‌ترین چهره‌های روز سینما شد. اما آکادمی اسکار توجهی به این موفقیت نکرد و نامش را در فهرست نامزدهای اسکار قرار نداد.

«مارگو رابی» در حال حاضر، گران‌ترین بازیگر هالیوود به حساب می‌آید و با پیشنهادات متعدد کاری در هر دو بخش سینما و تلویزیون مشغول است. کلید فیلمبرداری قسمت اول اونجلین به احتمال بسیار زیاد اواخر فصل تابستان پیشرو زده خواهد شد تا برای اکران عمومی در تابستان سال آینده آماده شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مارگو رابی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا