اخبار خودرو

قیمت جدید هایما S7 اعلام شد

قیمت جدید هایما S7 اعلام شد

قیمت جدید هایما اس 7 با انتشار بخشنامه های تجاری جدید اعلام شد. بر این اساس برای این کراس اوور مونتاژ شده 51 میلیون شات افزایش داشته ایم.

در جدیدترین بخشنامه های تجاری منتشر شده از سوی ایران خودرو، قیمت جدید هایما S7 با سپرده گذاری یک میلیارد و 83 میلیون تومان اعلام شد. این در حالی است که پیش از این قیمت این خودرو یک میلیارد و 32 میلیون تومان بود. البته با آغاز سال جدید و انتشار بخشنامه ها و فراخوان های به روز، خودروهای زیادی افزایش قیمت داشته اند، اما این افزایش قیمت از سمت خودروساز نیست. در واقع با اجرای هزینه های اضافی و دولتی در سال جدید این قیمت ها افزایش یافته است. همچنین توجه داشته باشید که ایران خودرو و شرکت های دیگری نیز برنامه هایی برای افزایش چشمگیر قیمت محصولات خود دارند که هنوز مجوز این افزایش قیمت صادر نشده است.

نام ماشین قیمت قبلی (تومان) قیمت جدید (تومان)
هایما اس 7 ۱,۰۳۲,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۰۸۳,۰۰۰,۰۰۰

مشخصات Haima S7

هایما S7 به یک موتور 1.8 لیتری توربوشارژ مجهز است که می تواند حداکثر قدرت 170 اسب بخار و حداکثر گشتاور 230 نیوتن متر را تولید کند. قدرت از طریق گیربکس 6 سرعته. AT اتوماتیک به چرخ های جلو می رود و این سیستم انتقال قدرت در بازاری که اکثر رقبا دارای گیربکس های CVT یا دوکلاچه هستند یک مزیت است.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا