اخبار روز سینما

شکایت مخاطبان از روند کند نبود داستانی منسجم در «نون خ 5» | آقای «آقاخانی» چرا فصل پنجم سریال شما داستانی ندارد؟

بعد از پخش پنج قسمت از سریال «نون.خ5» به کارگردانی سعید آق خانی، برخی از بینندگان نگران کندی پیشروی وقایع بودند. نبود آنها گلایه کردند و نوشتند که داستان منسجم سریال با وجود همه جذابیت هایش، آنها را به اندازه فصل های قبل هیجان زده نمی کند..

به گزارش ریمینو، فصل پنجم «نون خا» لوکیشن ثابتی ندارد و همه چیز در جاده و داخل یک مینی بوس روایت می شود. همه داستان ها حول محور شاهین و حضورش در نمایشگاه صنایع دستی می چرخد. به بهانه پخش پنج قسمت از این سریال، برخی از انتقادات کاربرانی که در قسمت نظرات پست های صفحه اینستاگرام «نون خا» درج شده را مرور می کنیم.

بخشی از مخاطبان این سریال. نبود آنها از یک داستان منسجم در قسمت پنجم شکایت کردند و نوشتند: “خب، حالا دارند به اقوام مستند نشان می دهند؟” داستان کیست؟ مشکلش چیه جز شاهین دیگه؟ هر قسمت ده دقیقه هم داستان ندارد، «شبی دیگر بی محتوا گذشت»، «به نظرم بهترین فصل سریال فصل دوم بود که زلزله رخ داد و شخصیت ها با چالش مواجه شدند. اگر قرار است دنباله ای ساخته شود، باید چیزی شبیه به این باشد، نه اینکه کل فصل سریال داستان شاهین و همان داستان های قبلی باشد.»

مخاطب به نبود داستان فصل پنجم سریال نون خ در حد اعتراض است.

برخی از بینندگان معتقدند که روند پیشرفت سریال کند است. چند کاربر نوشته اند: «متاسفانه برخلاف فصل های قبل، به نظر می رسد این یکی کم آب شده است». هیچ چیز جالبی وجود ندارد.»، «همه دیالوگ بدون کلام است. اسکریپت را ببندید. بدون طنز موقعیت، بدون کلمات جذاب. از طرف سعید آقاخانی بعید است.

مخاطبان جدی «نون خا» که فصل های قبل را دنبال کرده اند از جمله منتقدان جدی این فصل هستند. یکی او درباره آنها نوشت: این فصل نون خا فقط سایه ای از فصل های قبلی این سریال است، از فصل های جذاب و سرگرم کننده گرفته تا دیالوگ های همیشگی سلمان و شیرین.

البته برخی از قسمت پنجم تعریف کرده اند: «قسمت پنجم بهتر از قسمت های قبل بود، اما هنوز با فصل های قبل فاصله دارد. فعلا باید صبر کنیم.»، «عالی بود که اتحاد مردم ایران را نشان دادید.» و…

باید دید داستان در ادامه سریال به چه سمتی خواهد رفت و آیا انتظارات مخاطبان با شروع فصل پنجم برآورده می شود یا خیر.

«نون.خ 5» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی با بازی حمیدرضا آذرنگ، سعید آقاخانی، سیروس ممننت، مجید یاسر، بیژن بنفشه خواه، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، حدیده بازوند، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی نادا، ماشاءالله ساخته وروی، صهبا شرافتی و غیره. این فصل در شهرهای تهران، چابهار، سیستان و بلوچستان، کردستان و کرمان فیلمبرداری شده است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا