اخبار روز

آخرین اخبار مربوط به واریز شدن سود سهام!/جزئیات

به گزارش پی ام آپ، مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: برای کسانی که تاکنون سود سهام عدالت را دریافت نکرده اند، از سال 98 به صورت یکجا پرداخت می شود.محمد باغستانی مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی درباره ارسال انبوه پیامک های مربوط به سهام، از جمله ثبت نام بازماندگان، خرید و فروش یا دریافت سود سهام، که به قصد تقلب و سوء استفاده انجام می شود گفت: متأسفانه پس از اعلام خبر اجرای واگذاری اجباری سهام و تقسیم سود سهام و پس از تصویب شورای عالی بورس برای شرکت سپرده گذاری برای پیگیری موضوع و شروع مکاتبات، عده ای از این فرصت استفاده می کنند و از مردم می خواهم به این پیامک ها توجه نکنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اساساً شرکت سپرده گذاری مرکزی موضوعی مانند تقسیم سود را از طریق پیامک انبوه به اطلاع مردم می رساند، گفت: طبق مصوبه شورای عالی بورس در زمینه توزیع سود، تمامی سودها از 36 شرکت انتشاراتی متعلق به گروه سهامی عدالت تجمیع و از طریق سپرده گذاری مرکزی به ذینفعان سهام واریز می شود. تاکید می کنم مردم نیازی ندارند جایی بروند، لینک باز کنند یا ثبت نام کنند.

مدیر کل شرکت سپرده گذاری افزود: کافی است افراد شماره حساب مربوطه خود را در سامانه سرمایه و سامانه سجام یا در یکی از این دو سامانه ثبت کنند. به غیر از این دو سایت و سیستم، هیچ پورتال دیگری معتبر نیست.

پیامک واریز سود سهام عدالت جعلی است

وی ادامه داد: اگر این سهام در سال های گذشته واریز شده بود امسال نیز به همین تعداد واریز می شود و در صورت عدم واریز سود منتظر پیامک شرکت سپرده گذار نباشید و هر پیامک دریافتی جعلی است.

باغستانی تاکید کرد: شرکت سپرده گذاری هیچ مکانیزمی برای اطلاع رسانی از طریق پیامک به مردم ندارد و مردم باید بدانند که تمامی پیامک های مربوط به سهام جعلی است و اساسا نیازی به ارسال پیامک در مورد سهام برای فرد نیست.

مدیر کل شرکت سپرده گذاری مرکزی درباره پیامک هایی با عنوان اطلاع رسانی باقیمانده سهام اظهار کرد: سازمان خصوصی سازی بر اساس اطلاعاتی که دارد، سهام تعیین شده را به صورت خودکار با بازماندگان شناسایی شده تخصیص می دهد و نیازی به ثبت نام نیست.

کدام افراد بیشترین سود سهام را از سهام دریافت می کنند؟

وی همچنین درباره افرادی که سود سهام عدالت دریافت نکرده اند و اینکه آیا سود سال های گذشته آنها رد شده و باطل و سوزانده شده است، گفت: قطعا کسانی که در سامانه سهام عدالت و سجام ثبت نام کرده و شماره حساب خود را شمارش کرده اند، سود سهام عدالت بوده است. سال های گذشته به آنها واریز شده است و اگر شخصی در این دو سامانه ثبت نام نکرده و سهام را دریافت نکرده باشد و بخواهد امروز ثبت نام کند سود یکجا از سال 98 واریز می شود و سود اشخاصی که دارند. سوخته نشده اند رزرو شده اند و به محض ثبت واریز خواهند شد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا