اخبار روز

زمان افزایش حقوق بازنشستگان مشخص شد.


به گزارش مانیبان، حاجی بابایی با اشاره به اینکه تعدیل حقوق بازنشستگان از ابتدا فروردین باید در این ماه اجرایی شود، گفت: بودجه هم پیش بینی شده اما چرا از ابتدا؟ فروردین ماه اضافه پرداخت به دلیل برخی مسائل قانونی انجام نشده است.

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه اضافه کرد: موضوع تناسب 90 درصدی حقوق بازنشستگان در برنامه هفتم تصویب شده است، یعنی سازوکار اجرایی آن در برنامه هفتم توسعه است که هنوز تصویب نشده است توسط شورای نگهبان .

به گفته این نماینده مجلس، برنامه هفتم توسعه مصوب مجلس یک بار توسط شورای نگهبان برگردانده شد، بر این اساس اخیراً موادی را تصویب کردیم و برنامه هفتم مصوب یک بار دیگر به شورای نگهبان می رود. مشکلات بیشتر

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه گفت: بر این اساس با قانون شدن برنامه هفتم توسعه، دولت موظف به صدور احکام جدیدی در خصوص حقوق بازنشستگان می شود.

حاجی بابایی گفت: دولت هر بار از ابتدا دستورات جدیدی صادر می کند فروردین نسبت حقوق بازنشستگان محاسبه می شود و مابه التفاوت را به ما پرداخت می کنند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا