اخبار روز

دلار خیلی کم ارزان شد!


به زارش بازتاب آنلاین به نقل از ایرنا، بر خلاف اظهار نظر دلالان ارز معت قدیم تا پایان بود. اردیبهشت ماه دلار از کانال 60 هزار تومانی عبور خواهد کرد، امروز قیمت هر دلار آمری به نرخ هزار و 850 تومان هزینه قرار گرفت.

نرخ ارز در بازار غیررسمی از ابتدای هفته جاری روند به عقب نشینی کرد.

به ایرنا، بر خلاف گزارش اظهار نظر دلالان آرزو که معتقد بود تا پایا ن اردیبهشت ماه دلار از کانال 60 هزار تومانی عبور خواهد کرد، امروز قیمت هر دلار آمری به نرخ هزار و 850 تومان هزینه قرار گرفت.

بررسی میدانی از میدان فردوسی و سبزه میدان نشان می‌دهد و فروش رز به دست می‌دهد و به دنبال خرید رز امروز می‌شوند. نداشت.

در میدان فردوسی برخی افراد به آرزوها در صرافی‌ها بودند و صرافان نیز اعلام‌کردند که فعلا دنبال خریدی نمی‌شوند. همچنین فروش ارز هر دلار را ۵۰۰ تا ۷۰۰ تومان ارزانتر از قیمت اعلامی خرید می‌کنند.

نگاهی به روند نرخ ارز نشان می دهد اسفند سال ۱۴۰۱ هر دلار حدود ۶۲ هزار تومان آن زمان امروز در کانال ۵۸ هزار تومان قرار دارد. نه آن بود اما به گفته سیاست، سیاست تنش‌ها را تا حد زیادی توانایی کند.

حادثن عده صادق باعث نوسان نرخ ارز شد. حتی پس از اجرای عملیات صادق نیز شبانه دلالان اقدام به ارزیابی کردن اما این هیجان خیلی زود احساس کرد و به نرخ های قبلی بازگشت.

اجرای سیاست تثبیت اقتصادی و همرمی باعث ایجاد صاحبان سرمایه‌های خرد و آرزو ببندند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا