اخبار روز سینما

خواندن روزانه تاروت تاروت فردا چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه 1403 را اینجا بخوانید


به گزارش بازتاب آنلاین تاروت چیست؟ تاروت نوعی طالع بینی است. تاروت در اصل یک بازی با ورق بود. خواندن تاروت در اروپا بیشتر از جاهای دیگر محبوب است. تاروت طرفداران خود را دارد. تاروت خوانی فردا چهارشنبه نوزدهم ادامه دارد اردیبهشت ماه 1403 را بخوانید.

فروردین

کارت تاروت: کارت هیروفانت

آوریل ماهی جان، هیروفانت نشان دهنده سنت و قرارداد است. ممکن است برای اینکه احساس امنیت کنید و دوست داشته باشید، به برخی سنت ها پایبند باشید. این می تواند نشان دهنده یک ازدواج یا نامزدی باشد و نماد یافتن شادی درونی است. همچنین نماینده دانش است. اگر در نظر دارید پروژه جدیدی را شروع کنید، باید قبل از بازگشت به عادات قبلی خود با یک فرد یا مشاور مورد اعتماد مشورت کنید. اگرچه عضویت شرکتی نشانه قطعی برای دست کشیدن از استقلال است، اما از نظر اخلاقی پاداش دارد. حضور ما در عرصه های بالاتر از طریق انجمن هایمان است. هیروفانت می تواند فرصت هایی را برای رشد و تغییر از دیدگاه معنوی شما نشان دهد. و حتی اگر خلاف اعتقادات شما باشد، من شما را تشویق می کنم که به مسائل جسمی بیشتر توجه کنید و به نفع دیگران صادقانه زندگی کنید. شفقت می تواند راه طولانی را طی کند.

اردیبهشت ماه

کارت تاروت: کارت شوالیه جام ها

اردیبهشت ماه ماهی ها، مراحل پایانی یک سفر طولانی در شرف اتمام است. آنقدر متواضع باش که با دیدی جدید به چیزها نگاه کنی. در سطح عمیق، قلب و روح شما در حال تغذیه است. دوباره وسوسه نشوید که فرار کنید. این جایی است که شما به آن تعلق دارید. کل سفر شما طوری طراحی شده است که شما را با قدردانی جدیدی به خانه بیاورد.

خرداد

کارت تاروت: دو عدد گرز

خرداد ماهی های عزیز، وضعیت خود را با صبر و اعتدال ارزیابی کنید. به مدیتیشن، نظارت بر وضعیت و مشاهده نیروها در محل کار ادامه دهید. در برخی موارد شما اطلاعات کافی برای دیدن واضح خواهید داشت. روند تصمیم گیری به پایان می رسد و انتخابات برگزار می شود.

تیر

کارت تاروت: هشت کارت پول

جولای جان، به خاطر کار با کیفیتی که تولید می کنی به خودت اعتبار بده. این زمان مهمی برای رسیدن به اهداف است. اما آنقدر کار نکنید که کیفیت لطمه بخورد. شما در موقعیتی هستید که تلاش های شما می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. خودتان را به کار بگیرید کار را انجام دهید و با انعطاف و آزادی پاداش خواهید گرفت.

مرداد

کارت تاروت: کارت پنج فنجان

مرداد عزیز برای تغییر الگوهای گذشته اقدام کنید. اگر چیزی واقعاً متعلق به شما باشد، نمی توانید آن را از دست بدهید. وقتی احساس از دست دادن را تجربه می کنید، ممکن است به دلیل یک وابستگی عاطفی نامناسب باشد. اگر به چیزهایی قول می دهید که نمی توانید انجام دهید، ممکن است بعداً خود را برای ناامیدی آماده کنید. در حالی که برای توانایی های خود ارزش قائل هستیم، مجبوریم با محدودیت های خود مقابله کنیم. سپاسگزار باشید که فقط سه جایزه از پنج جام را در راه سقوط از دست دادید. دو تا هنوز دست نخورده، بکر و پر از انرژی مقدس هستند. درنگ نکن روی پتانسیل تمرکز کنید.

شهریور

کارت تاروت: کارت عاشق

شهریور ماهی های عزیز، این کارت در مورد روابط و انتخاب است. ممکن است تصمیمی در رابطه با یک رابطه موجود باشد، چه کسی از انتخاب های انجام شده سود می برد؟ این می تواند نشان دهنده یک نقطه عطف بزرگ باشد که در آن روح از شهوت و فداکاری کاذب به عشق واقعی حرکت می کند. این کارت هشدار می دهد که باید کورکورانه تمام کارهایی را که شریک زندگی از شما می خواهد انجام دهید و باید مراقب تصمیم گیری های تکانشی در این زمینه باشید. معشوق گاهی می تواند به معنای پیشنهاد ازدواج یا نامزدی باشد. کارت انتخاب شده تاروت است. اگر با تصمیم مهمی در رابطه با رابطه فعلی خود روبرو هستید، ممکن است بخواهید کارت دیگری برای راهنمایی بیشتر برای کمک به فرآیند تصمیم گیری بکشید.

مهر

کارت تاروت: یک کارت شمشیر

مهر ماهی ها، حتی با سرعت گرفتن تغییرات، روی هدف خود متمرکز بمانید. ممکن است لازم باشد به زودی حرکت خود را انجام دهید، بنابراین مطمئن شوید که کاملا آماده هستید. به غرایز و خودانگیختگی خود اعتماد کنید. وقتی فرصتی پیش می آید، ممکن است بخواهید بدون تردید از آن استفاده کنید. پس حواس خود را تیز کنید و آگاهی خود را افزایش دهید.

آبان

کارت تاروت: کارت جهانی

آبان حوت عزیز، کیهان مهمترین کارت ماژور آرکانا است. نشان دهنده موفقیت و تکمیل و نشان دهنده رضایت و آرامش کامل است. این یک کارت مهم است زیرا نشان دهنده پایان یک چرخه است، یک قدم نزدیک تر به خوشبختی نامحدود. – کارت جهانی تاروت یک کارت مثبت و خوش بینانه است که نشان دهنده تغییرات بزرگ در آینده است، اما زمانی که معکوس شود اغلب ظاهری قابل پیش بینی و دشوارتر به خود می گیرد. با در نظر گرفتن این موضوع، این زمان موفقیت شخصی منعکس کننده زمان تکمیل سفری است که شروع کرده اید. دنیا پایان یک چرخه است، اغلب پایان چیزهای قدیمی. این کارت نشان می دهد که تغییر در افق است و ایده های جدیدی در نظر گرفته خواهد شد. آنچه زمانی پیچیده بود اکنون ساده خواهد بود و آنچه زمانی مهم بود ممکن است دیگر مهم نباشد. بنابراین از پاداش کار سخت لذت ببرید و به این فکر کنید که چگونه زندگی شما را تغییر داده، به رشد شما کمک کرده است، یا چگونه می توانید اکنون به خاطر آن چیز جدیدی را امتحان کنید.

آذر

کارت تاروت: کارت ده سکه

آذر ماهی های عزیز، شما تعهداتی دارید که باید انجام دهید. هر اقدامی از خرج کردن، سرمایه گذاری و تامین امنیت را مانند کاشتن بذری در باغ شخص دیگری در نظر بگیرید که جوانه بزند و درخت پول دیگری تولید کند. چگونه می توانید در کاشت این بذرها واقعا هوشمند و خلاق باشید؟ این ماموریت بعدی شماست.

دی

کارت تاروت: کارت پول جدید

دی ماهی ها، شما در حال اختراع خود هستید تا با شغل انتخابی تان مطابقت داشته باشید. هیچ مکانی را جستجو نشده رها نکنید. ببینید آیا می‌توانید بفهمید که چرا آزمایش‌های آن‌ها به همین شکل انجام شد و چه کارهایی ممکن است انجام داده باشید که نتیجه را تغییر می‌دهد. با شور و اشتیاق به دنبال قطعات گم شده ای باشید که کسانی که قبل از شما آمده اند از دست داده اند. به یاد داشته باشید که ذهن افراد مبتدی مجرای نبوغ است. بگذارید این صراحت شما را راهنمایی کند و شما به طور غریزی به قلب موضوع نفوذ خواهید کرد.

بهمن

کارت تاروت: کارت شوالیه چوبدستی

بهمن ماهی های عزیز، ستاره ها طرفدار سفر هستند، اگر برای تعطیلات برنامه ریزی نکرده اید، همین الان این کار را انجام دهید. برخی از شما ممکن است در حال برنامه ریزی برای تغییر خانه / محل کار خود باشید. رویکرد شما تا حدودی سریع است و می خواهید نتایج فوری داشته باشید. انرژی و نشاط خوب خواهد بود. این دوره زمانی است که باید با آرامش تصمیم بگیرید. عجله می تواند مضر باشد. تصمیم شما برای گنجاندن ورزش در برنامه روزانه شما را تناسب اندام نگه می دارد. تمرینات سبک خوب و مفید خواهند بود.

اسفند

کارت تاروت: کارت پادشاه پول

اسفند ماهی های عزیز داری تلف می کنی. فرصت گسترش در سطح دنیوی امروز می آید. شما به طور فزاینده ای از نیازها و خواسته های عزیزان خود آگاه می شوید و با تمام وجود سعی می کنید آنها را برآورده کنید. تزیین منزل/دفتر کار و خرید وسایل داخلی لوکس در دستور کار است. امروز روز خوبی برای ابراز احساسات به عزیزانتان است. در این صورت، شما باید زندگی عاشقانه خود را تجدید کنید.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا