اخبار روز سینما

تاریخ اکران لایو اکشن Masters of the Universe مشخص شد

فیلم لایو اکشن Masters of the Universe درحالیکه به پایان کار خود نزدیک‌تر می‌شود، تاریخ اکران جهانی خود را برای 5 ژوئن 2026 (15 دی 1404) اعلام کرده است.

فیلم Masters of the Universe توسط استودیوهای «آمازون»، «MGM» و «Mattel Films» تهیه و تولید می‌شود و «تراویس نایت» به عنوان کارگردان این لایو اکشن جذاب انتخاب شده و قرار است مسئولیت ساخت این سریال را بر عهده بگیرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


فیلم لایو اکشن Masters of the Universe

داستان فیلم به زندگی یک شاهزاده 10 ساله به نام «آدم» می‌پردازد که در زمین سقوط کرده و از شمشیر جادویی‌اش جدا شده است. پس از دو دهه، او به سیاره خود بازمی‌گردد تا در برابر نیروهای شرور «اسکلتور» دفاع کند و برای تبدیل شدن به «هی‌ من» قوی‌ترین مرد جهان، باید رازهای گذشته‌اش را کشف کند.

اخبار مربوط به انتخاب بازیگران هنوز منتشر نشده، اما بازگشت «مربیان جهان» به مسیر درست خبر خوشایندی برای طرفداران این فرنچایز محبوب «Mattel» است.

فیلم لایو اکشن Masters of the Universe

این فیلم پس از لغو یک نسخه پیش‌فرض در نتفلیکس، حالا توسط این سه استودیو ارائه شده که در آن «کایل آلن» به عنوان بازیگر اعلام شده بود. قبلاً نیز این پروژه در استودیوهای دیگری مانند «برادران وارنر» و «سونی پیکچرز» مورد بررسی قرار گرفت. توافقات جدید استودیوهای «آمازون»، «MGM» و «Mattel Films» باعث شده تا این فیلم بالاخره به صفحه نمایش بزرگ برود و یکی از انبوه پروژه‌های مبتنی بر اسباب‌ بازی‌های کودکانه «Mattel» باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم لایو اکشن Masters of the Universe چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Variety

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا