اخبار روز سینما

تاریخ اکران فیلم Supergirl: Woman Of Tomorrow مشخص شد

فیلم Supergirl: Woman Of Tomorrow دنیای سینمایی «دی‌سی» (DCU) با بازی «میلی آلکاک» در نقش «سوپرگرل»، 26 ژوئن 2026 روی پرده می‌رود.

کمپانی برادران وارنر، این خبر را پس از اعلام شدن «کریگ گیلسپی» (کارگردان فیلم Cruella) به عنوان فیلمساز این اثر، تأیید کرد. «آنا نوگوییرا» (نویسنده سریال Vampire Diaries) فیلمنامه را بر اساس کتاب مصور سوپرگرل: زن فردا، نوشته «تام کینگ» و «بیلکیس ایولی» (منتشر شده در سال 2022) اقتباس کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تاریخ اکران فیلم Supergirl: Woman Of Tomorrow مشخص شد

هنوز مشخص نیست که فیلم سوپرگرل چقدر به داستان کمیک وفادار خواهد بود؛ اما داستان این اثر، سوپرگرل را در حالی دنبال می‌کند که در کهکشان با سگش «کریپتو» به سفر می‌رود تا از دست «سوپرمن» فرار کند. در طول سفرش، او با زنی بیگانه که در جستجوی انتقام است، ملاقات می‌کند.

 اولین فیلم DCU با عنوان سوپرمن، در دست ساخت است و در سال 2025 اکران خواهد شد. پیش از این، اولین تصاویر «دیوید کورنسو» در نقش «سوپرمن» را دیده‌ایم. شایعاتی مبنی بر حضور کوتاه «کارا زور-ال» (با بازی میلی آلکاک) در این فیلم وجود دارد، اما هنوز چیزی تأیید نشده است.

فیلم Supergirl: Woman Of Tomorrow

«آلکاک»، ستاره سریال خاندان اژدها، در اوایل سال جاری در پستی احساسی در اینستاگرام، تصویری از کتاب کمیک را به اشتراک گذاشت و نوشت:

بسیار هیجان‌زده هستم که به خانواده DC ملحق شدم. از «جیمز گان» متشکرم که به من برای بازی در نقش «کارا/سوپرگرل» اعتماد کرد.

«گان» نیز در کامنتی به این پست پاسخ داد:

از به اشتراک گذاشتن استعدادت با ما متشکرم!.

فیلم سوپرگرل: زن فردا در تاریخ 5 تیر 1405 با حضور میلی «آلکاک» در نقش «سوپرگرل» اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی دنیای جدید سینمایی دی سی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا