اخبار روز سینما

اتحاد پژمان جمشیدی و سام درخشانی علیه جواد عزتی







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، قسمت اول «تگزاس» در سال ۱۳۹۶ اکران شد و بیش از ۱۴ میلیارد تومان فروش داشت و یک میلیون و ۷۲۲ هزار و ۴۳۰ بیننده داشت. در این فیلم پژمان جمشیدی و سام درخشانی که پیش از این در سریال های تلویزیونی پژمان (1391) و فیلم خوب، بد جلف (1393) به عنوان یک زوج کمدی با هم ظاهر شده و موفقیت هایی کسب کرده بودند، در این فیلم حضور دارند. بار سوم آنها در این فیلم با هم ظاهر شدند. «تگزاس» داستان دو دوست به نام‌های بهرام (پژمان جمشیدی) و ساسان (سام درخشانی) است که به یک گروه تبهکار در برزیل می‌پیوندند. آلیس (گابریلا پتری) نامزد ساسان است و پس از ماجراهایی که داشتند به همراه ساسان و بهرام به ایران می آیند. قسمت اول تگزاس در سال 2017 دومین فیلم پربازدید سال بود و با توجه به استقبالی که داشت، ساخت دنباله آن برای سازندگانش ایده قابل قبولی بود.

قسمت دوم این فیلم نیز مانند قسمت اول به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه کنندگی ابراهیم عامری با بازی جمشیدی، درخشانی و پتری در نقش های اصلی و مهدی هاشمی و ژاله صامتی در نقش های فرعی ساخته شد. پس از بازگشت ساسان، بهرام و آلیس به ایران، معلوم می شود که مادر ساسان با پدر بهرام ازدواج کرده و تبهکاران برزیلی در ایران به دنبال آنها هستند. این فیلم در سال 2018 اکران شد و بیش از 25 میلیارد تومان در گیشه فروش داشت و 2 میلیون و 406 هزار و 940 نفر آن را دیدند. متوسط ​​قیمت بلیت این فیلم امسال حدود 10500 تومان بوده است. این فیلم در جدول اکران سال 2018 در رتبه دوم پربیننده ترین فیلم سال قرار گرفت و فیلم هایی مانند متری شیش و نیم و رحمان 1400 پشت سر آن قرار گرفتند.

ابراهیم امریان و مسعود اطیابی به عنوان پرفروش ترین تهیه کننده و کارگردان تاریخ سینمای ایران از روز دوم خرداد بر اساس پرفروش ترین فیلم هایی که در سال های اخیر با هم یا جداگانه ساخته اند، قسمت سوم فیلمی را اکران می کنند. مخاطب احتمالاً آن را برای مدت طولانی به یاد خواهد آورد یکی یکی از پرفروش ترین های سال خواهد بود.

«تگزاس 3» می‌تواند با «تمساح خونی»، موفق‌ترین فیلم سال، رقابت کند. در «تگزاس 3» پژمان جمشیدی، سام درخشانی، ژاله صامتی و مهدی هاشمی به ایفای نقش پرداخته‌اند.




آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا