اخبار روز سینما

برنده اسکار بهترین جلوه های ویژه در شبکه نمایش خانگی / دوبله «گودزیلا منهای یک» همزمان با پخش جهانی در فیلمو


دوبله ویژه «گودزیلا منهای یک» ساخته تاکاشی یامازاکی همزمان با انتشار جهانی آن در فیلمو آغاز شد. این فیلم با بازی مینامی هانابه، ساکورا آندو، ریونوسوکه کامیکی، ریکاکو میورا و مونتاکا اوکی محصول ژاپن و در ژانر اکشن و ماجراجویی می باشد.

سیاوش شهبازی ترجمه و مریم رادپور این فیلم را دوبله کرده است. همچنین محمدرضا فصیحی نیا، فرزاد احمدی، امیررضا قلی نژاد، ابوالفضل شاه بهرامی، سعید میری، همایون عبداللهی و سورنا حدادی نیز نام «گودزیلا منهای یک» را بر عهده داشتند.

داستان این فیلم از این قرار است که پس از جنگ، ژاپن ویران می شود و در ضعیف ترین حالت خود، بحران جدیدی در قالب یک هیولای غول پیکر و ترسناک پدیدار می شود. کویچی شیکیشیما مرد جوانی است که سعی دارد زندگی خود را پس از جنگ بازسازی کند. کوئیچی در ابتدا گودزیلا را تهدیدی بیرونی می بیند، اما کم کم متوجه می شود که گودزیلا نماد خشونت و ویرانی جنگ است و اتفاقاتی رخ می دهد که داستانی آتشین و هیجان انگیز را شکل می دهد.

«گودزیلا منهای یک» همچنین برنده جایزه بهترین جلوه های ویژه در اسکار 2024 شد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا