اخبار روز

بایدن: ای کاش ترامپ به توصیه خودش برای تزریق وایتکس عمل می کرد!

به گزارش بازتاب آنلاین، جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا در نشستی با اهداکنندگان در سانفرانسیسکوی جنوبی برای کمپین انتخاباتی خود گفت که دوره ریاست‌جمهوری رقیب جمهوری‌خواه او پر از هرج و مرج بود و رای‌دهندگان آمریکایی باید این موضوع را به خاطر بسپارند.

بایدن و ترامپ حدود 6 ماه قبل از انتخابات ریاست جمهوری در نوامبر رقابت سختی با یکدیگر دارند.

به گزارش ایسنا، رئیس جمهور آمریکا در ادامه سخنان خود با اشاره به سخنان جنجالی دونالد ترامپ در دوران ریاست جمهوری خود در دوران شیوع ویروس کرونا و توصیه وی به استفاده از مواد ضدعفونی کننده برای درمان ویروس کرونا گفت: به یاد داشته باشید که می گفت بهترین کار تزریق کمی وایتکس است. در بازوی تو؟! این چیزی بود که او گفت و واقعاً منظورش بود. ای کاش کمی به خودش هم تزریق می کرد!»

در ماه‌های اولیه همه‌گیری کروناویروس 2020، ترامپ ادعا کرد که «تزریق» ضدعفونی‌کننده‌ای مانند وایتکس یا ایزوپروپیل الکل به بدن می‌تواند به محافظت در برابر ویروس کمک کند!

بایدن همچنین کنایه دیگری به به اصطلاح «نامه‌های عاشقانه» رهبر کره شمالی به دونالد ترامپ کرد، اگرچه او در مجموعه‌ای از گاف‌های به ظاهر بی‌پایان در ملاء عام به اشتباه از کیم جونگ اون به عنوان «رئیس‌جمهور کره جنوبی» یاد کرد. سخنرانی ها ” خواندن.

ترامپ در دوران ریاست جمهوری خود با رهبر کره شمالی دیدار و مکاتبه کرد که چند نسخه از آن را در پوشه ای در دفتر ریاست جمهوری نگهداری می کرد.

بایدن در سخنرانی دیگری در واشنگتن در اواخر ماه آوریل، یک بار در مورد توصیه ترامپ برای تزریق وایتکس به شوخی گفت که رئیس جمهور سابق آمریکا ظاهراً این ماده را به خود تزریق کرده است، اما “کل ماجرا به موهایش ریخته شد”!

311311

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا