اخبار روز

این کارت های سوخت مسدود می شود!


به گزارش مانیبان، سردار حسین رحیمی در مراسم ارائه طرح های پیشگیری از مناطق خارج از شبکه و مقابله با قاچاق فرآیندهای نفتی در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، اظهار داشت: مقابله با قاچاق سوخت به ویژه امنیت اقتصادی در اولویت قرار دارد. دستور کار پلیس و تلاش بر این است تا با استفاده از سامانه های هوشمند و آنلاین، نظارت و نظارت بیشتر و بهتر بر توزیع عمومی این سرمایه عظیم ملی صورت گیرد.

وی گفت: پلیس امنیت اقتصادی فراجا برای مبارزه با قاچاق سوخت موفق به شناسایی و دستگیری اعضای باندی شد که با استفاده از بیش از سه هزار کارت سوخت خودرو اسقاط اقدام به قاچاق سوخت می کردند.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه میزان برداشت بنزین در برخی استان های جنوبی و شرقی 10 برابر میزان مورد نیاز است، افزود: در بررسی ها و برآوردها مشخص شد که در این استان ها از سهمیه حدود 6 هزار کارت سوخت سوء استفاده می شود. این موضوع به ویژه در دستور کار همکاران پلیس ما برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و به محض اعلام و انتشار جمع بندی نهایی دستگیری اعضای این باند سازمان یافته قرار گرفته است.

سردار رحیمی با تاکید بر اینکه فعالیت مجرمان سوخت از طریق سامانه های در اختیار ردیابی و ردیابی می شود، افزود: با توجه به شواهد و مستندات موجود و با توجه به تخلفات صورت گرفته، 6 هزار کارت اجاره سوخت با همکاری وزارتخانه مسدود شده است. نفت و فعالیت آن جلوگیری خواهد شد.

هشدار به افرادی که کارت سوخت خود را اجاره می کنند

رئیس پلیس امنیت اقتصادی با هشدار به افرادی که کارت سوخت خود را اجاره می کنند و این سوخت ها به خارج از کشور قاچاق می شود، گفت: در رصد برخی شرکت های مسافربری اسنادی دارند که بارنامه های جعلی و جعلی صادر می کنند. بر اساس بارنامه های صادر شده گویا سوخت یارانه ای دریافت شده و بر اساس یک برآورد سال گذشته 132 میلیون لیتر سوخت یارانه ای از کشور خارج شده است.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه اعضای 6 باند فعال در فضای واقعی و مجازی در زمینه قاچاق سوخت شرکت های مسافربری شناسایی و دستگیر شدند، گفت: فرجا با قاچاق سوخت در تمامی ابعاد و زمینه ها برخورد خواهد کرد.

وی با قدردانی از قوه قضائیه، وزارت نفت و مرکز مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: با افتتاح این سامانه آنلاین از قاچاق سوخت جلوگیری می شود.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا