اخبار روز سینما

بازگشت داریوش فضیایی به شبکه سرگرمی خانگی پس از موفقیت های اخیرش در تلویزیون آیا «لالایی» برند آموپورنگ را احیا می کند؟

داریوش فضیی که سال ها با نام «عموپورنگ» یکی یکی از برندهای مهم در عرصه تلویزیون کودک و نوجوان به شمار می رفت، اکنون چند سالی است که فعالیت خود را در تلویزیون متوقف کرده و اکنون مشخص شده است که با سریال «لالایی» در شبکه تلویزیونی داخلی پا به عرصه وجود گذاشته است. . اگرچه انتظار می رفت در ادامه تلاش برای احیای برندها، مدیران تلویزیون مقدمات حضور خود را در تلویزیون فراهم کنند، اما خبری از همکاری آنها با این رسانه نیست. نکته مهم این است که فرضیایی با وجود موفقیت های زیادی که در تلویزیون کسب کرده، در کارهایی که برای شبکه تلویزیونی داخلی انجام داده، موفقیت چندانی نداشته است.

به گزارش بازتاب آنلاین، احمد درویش علیپور کارگردان سریال «لالایی» اعلام کرده که در حال تصویربرداری این سریال و تا دیروقت هستند. اردیبهشت ماه تولید خود را تمام می کنند. این سریال قراره پخش بشه یکی روی سکوهای تئاتر اجرا شود.

داریوش فضیایی که از دهه 80 در تلویزیون حضور داشت، در سال های اخیر لحن برنامه های خود را تغییر داده و با سریال های «محله گل اوبلبل»، «بچه محل» و «کلبه امپورنگ» به موفقیت های زیادی دست یافته است. تا او بتواند یکی این سریال یکی از مهمترین سریال های تلویزیونی کودک و نوجوان در دهه 90 است. طبیعتا با تداوم این برند در تلویزیون، اتفاقات مهم دیگری نیز رخ خواهد داد، اما پس از ساعت 14 عملا ارتباط گروه تولید آمپورنگ با تلویزیون قطع شد و مدیران هیچ تلاشی برای برپایی آن نکردند.

«حله گل و بلبل» یکی از آثار موفق آموپورنگ در تلویزیون است.

فرضیایی برای حضور در سریالی برای شبکه نمایش خانگی بازگشت. تجربه های قبلی او از «شبکه کودک عموپورنگ» تا «بالش» هیچ کدام نتوانسته بود به آثاری پرمخاطب تبدیل شود. این آثار نه از نظر ساختار و نه محتوا به اندازه آثار تلویزیونی فرضی قدرتمند نبودند.

لازم به ذکر است تلویزیون به جای دعوت از فرضیات برای اجرای فصل جدید آموپورنگ، «بالش» را خرید و روی آنتن برد. در این میان سریال های آموپورنگ بیشتر برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان جذابیت داشت.

حال باید دید «لالایی» با چه کیفیتی تولید می شود و آیا از نظر کیفی می تواند از دیگر آثار فرضی شبکه خانگی پیشی بگیرد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا