اخبار روز سینما

اولین کلیپ رسمی از فیلم Megalopolis منتشر شد

چندی پیش، اولین نگاه و کلیپ از فیلم Megalopolis به صورت رسمی توسط «فرانسیس فورد کاپولا» منتشر شده و توجه طرفداران را به خود جلب کرده است.

«فرانسیس فورد کاپولا» اولین کلیپ رسمی از فیلم Megalopolis را فاش کرد. این فیلم، حماسه‌ای علمی تخیلی با سرمایه‌گذاری خود و بازی «آدام درایور»، «جانکارلو اسپوزیتو»، «ناتالی امانوئل»، «اوبری پلازا»، «شیا لابوف»، «جان وویت»، «لارنس فیشبرن»، «تالیا شایر»، «جیسون شوارتزمن»، «کاترین گریس واندروال»، »کلویی فاینمن»، »جیمز رمار»، «دی بی سوینی» و «داستین هافمن» است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


فیلم Megalopolis

این پروژه در طی دهه‌ها در حال ساخت بود و «کاپولا» هزینه‌ای بیشتر از 120 میلیون دلار را برای تامین مالی این اثر، خرج کرد. این فیلم قرار است در ماه مه در جشنواره کن اکران شود، اما هنوز موفق به اکران در ایالات متحده نشده است.

Megalopolis به عنوان یک افسانه حماسی رومی که در آمریکای مدرن خیالی اتفاق می‌افتد توصیف می‌شود. شهر رم جدید باید تغییر کند و باعث درگیری بین سزار «کاتیلینا»، هنرمند نابغه‌ای که به دنبال جهش به آینده‌ای آرمان‌گرایانه است و شهردار «فرانکلین سیسرو» که متعهد به وضعیت فعلی قهقرایی، تداوم حرص و منافع خاص بوده، ایجاد شود.

Megalopolis اولین تلاش کارگردانی «کاپولا» در 13 سال گذشته است. او که برای فیلم هایی مانند پدرخوانده، اینک آخرالزمان و بیرونی‌ها شناخته شده، آخرین‌بار در سال 2011، توئیکس را کارگردانی کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Megalopolis چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا