اخبار روز سینما

اتفاق تلخ برای نورالدین حنزاده


به گزارش شمانیوز؛ طبق اخبار منتشر شده سعید آقاخانی بازیگر و کارگردان ایرانی سر صحنه سریال نون خا دچار سانحه شد. سعید آقاخانی متولد ۴ اسفند 1350 در بیجار بازیگر، فیلمنامه نویس و کارگردان ایرانی با تجربه موفق در عرصه بازیگری و کارگردانی است. سعید آقاخانی دانشجوی تئاتر دانشگاه تهران است. سعید آقاخانی تاکنون 5 فصل سریال نون خا را جلوی دوربین برده است. یادداشت حمیدرضا آذرنگ به سعید آقاخانی را در زیر می خوانید.

حمیدرضا آذرنگ بازیگر سریال نون خ 5 از مصدومیت سعید آقاخانی کارگردان و بازیگر سریال و اینکه با وجود مصدومیت دست از کار نکشید نوشت.

آذرنگ در صفحه شخصی خود نوشت: نبود از کوه سقوط کرد و گیر کرد… در جاده کوهستانی افتاد و مهره های کمرش به شدت آسیب دید. او چند روز در بیمارستان ماند. گفتند باید استراحت کند اما قبول نکرد.

ماجرا طوری تغییر کرد که نورالدین از بلندی سقوط کرد و امیر وفایی از گروهی که عقب نمانده بود جا ماند. [نویسنده سریال]مسیر نورالدین را جدا از گروه نوشت… مدتی در تریلر مانیتور را تماشا می کرد و پیام هایش با صدای تلخی به گروه منتقل می شد اما باز هم راضی نبود… تاتی تاتی آمد، ادامه داد. با کمربند طبی و عصا روی صحنه رفت و کار خود را انجام داد.

با هم خندیدیم، با هم گریه کردیم

در داستان به سادگی تلخ پیله خودمان می خندیم و به سنگینی بار زندگی بر دوش مردم بی نظیر و بی بدیل سیستان، درد کوله پشتی های کردستان و درد استخوان سوز می گرییم. کودکان بی گناه مبتلا به سرطان…
بخشش
عبور می کند
بزرگترین هدیه زمان گذشتن است
با این حال…
تنها امید این است که منظره ظهر برای مردم کشورم شیرینی لبخند باشد و مسئولین بی تفاوت برای برداشتن باری از دوش این بزرگواران تلنگری بزنند. یک شانس.
با اینکه یک درصد به اولین امید زندگیم و یک لبخند امید دارم
به دومی
امکان ندیدن هست؟


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا