اخبار روز سینما

آیا سریال افعی تهران از صدا و سیما پخش خواهد شد؟

سریال افعی تهران که به تازگی مجوز ساترا را دریافت کرده، در برنامه بسته پیشنهادی شبکه دو سیما معرفی و به مخاطبان برای تماشا پیشنهاد شد.

در راستای حمایت صداوسیما از سریال‌های شبکه نمایش خانگی، مدتی است که معرفی و تبلیغ این سریال‌ها در بخش‌های خبری تلویزیون انجام می‌شود. سریال افعی تهران در طول پخش خود با حاشیه‌هایی نیز همراه بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


آیا سریال افعی تهران از صدا و سیما پخش خواهد شد؟

برخی رسانه‌ها به گریم و موقعیت تعدادی از شخصیت‌ها، به خصوص کاراکتر «سحر دولتشاهی» در نقش یک تراپیست، انتقاداتی را مطرح کرده‌اند. هنوز مشخص نیست که این سریال چه زمانی از طریق ساترا پخش خواهد شد.

«سامان مقدم» کارگردانی سریال افعی تهران را بر عهده دارد. «پیمان معادی» در این سریال نیز نقش‌آفرینی می‌کند و هم به همراه «پویا مهدوی‌زاده» فیلمنامه را نوشته است. این سریال داستان قاتلی را روایت می‌کند که قربانیان خود را مسموم می‌کند و به همین دلیل لقب افعی تهران را گرفته است.

سریال افعی تهران

نکته قابل توجه در مورد این قاتل این است که تمام قربانیان او سابقه کودک آزاری دارند. در این میان، یک منتقد و مدرس سینما به نام «آرمان بیانی» که درگیر مشکلات شخصی خود است، تصمیم می‌گیرد از این اتفاقات فیلمی بسازد؛ اما در ابتدا با مخالفت مراجع قانونی روبرو می‌شود. در ادامه داستان، پلیس به او اجازه ساخت این فیلم را می‌دهد تا از این طریق بتواند قاتل را دستگیر کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی احتمال پخش سریال افعی تهران از صدا و سیما چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا