اخبار روز

VAR به لیگ برتر فوتبال ایران آمد. 110 میلیارد تومان وام دولتی 7 دستگاه

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان از تجهیز ورزشگاه های کشور به سیستم VAR در فصل آتی لیگ برتر فوتبال خبر داد. دولت برای حمایت از فوتبال ۱۱۰ میلیارد تومان برای خرید ۷ دستگاه VAR و لوازم جانبی آن اختصاص داده است.

وزیر ورزش و جوانان بر تجهیز ورزشگاه های کشور به سیستم VAR در فصل آینده لیگ برتر فوتبال کشور تاکید کرد و از اختصاص 110 میلیارد تومان از سوی دولت به این منظور برای فوتبال خبر داد.

به گزارش ایرنا، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با توجه به اهمیت تجهیز استادیوم های فوتبال لیگ بیست و چهارم ایران به کمک داور ویدیویی (VAR) گفت: لیگ پویا، سالم و مبارزه با فساد نیازمند VAR است، لیگ بیست و چهارم باید بایستی انجام شود. با VAR بازی شود

وی افزود: اگرچه تامین اعتبار برای تجهیز لیگ با کمک داوران تصویری بر عهده باشگاه ها و جامعه فوتبال است، اما به همین منظور دولت 110 میلیارد تومان اعتبار برای ارتقای فوتبال به عنوان یک زمین بازی پرمخاطب برای حمایت اختصاص داد. ، حداکثر هفت دستگاه VAR و لوازم جانبی ورزشگاه را می توان خریداری کرد.

وزیر ورزش و جوانان از تکلیف شرکت توسعه و تجهیز برای رسیدگی به دغدغه فوتبالدوستان خبر داد و تصریح کرد: شرکت توسعه باید تا دو هفته آینده پس از رفع موانع اداری به این نگرانی رسیدگی کند تا با تجهیز ورزشگاه ها فصل آینده لیگ برتر با VAR برگزار می شود. همچنین از فدراسیون فوتبال خواسته ام تا فینال حذفی جام حذفی را با کمک داور ویدیویی برگزار کند و هماهنگی های لازم را با مراجع مربوطه مانند فیفا انجام دهد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا