اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

نقد و بررسی صرافی ارز دیجیتال والکس

برای ورود به دنیای ارز دیجیتال، در اولین گام به یک دروازه امن، سریع و راحت نیاز داریم که در ایران، صرافی ارز دیجیتال والکس نقش همین دروازه را ایفا می‌کند. در واقع با وجود ده‌ها صرافی ارز دیجیتال مشهور و معتبر در سراسر دنیا، کاربران ایرانی به دلایل مختلفی امکان استفاده از این صرافی‌ها را ندارند و به همین خاطر، نیاز به یک صرافی معتبر و کارآمد ایرانی، کاملا احساس می‌شد. با آغاز کار والکس، بخش زیادی از دغدغه‌های کاربران ایرانی رفع شد و حالا همه می‌توانستند در یک پلتفرم امن و سریع، تمام فعالیت‌های مرتبط با دنیای کریپتوکارنسی را انجام دهند. همراه ما باشید تا در ادامه، مهم‌ترین مشخصه‌های والکس را با هم بررسی کنیم!

امکانات والکس

زمانی که از کارآمد بودن یک پلتفرم حرف می‌زنیم، مهم‌ترین سوال ایجاد شده این است که این پلتفرم، چه امکاناتی دارد؟ در پاسخ به این سوال، باید عنوان کنیم که والکس، دارای امکانات زیر است:

بازارهای مالی متنوع

یکی از مهم‌ترین امکانات عرضه شده توسط والکس، امکان فعالیت در بازارهای مختلف است. شما می‌توانید در این صرافی ارز دیجیتال در بازارهای تتر، تومان و بیت‌کوین، فعالیت کنید و به‌صورت مستقیم، تعامل مالی خود را انجام دهید.

نقد و بررسی صرافی ارز دیجیتال والکس

خرید و فروش سریع یا پیشرفته

ناگفته پیدا است که مهم‌ترین بخش فعالیت هر صرافی ارز دیجیتال، بخش خرید و فروش دارایی در آن است. خوشبختانه والکس با در نظر گرفتن همین موضوع مهم، یکی از بهترین محیط‌ها برای انجام انواع تراکنش‌ها را در اختیار کاربران قرار داده است. شما در والکس می‌توانید به دو شکل خرید و فروش آنی یا خرید و فروش پیشرفته، ارزهای خود را بفروشید یا رمزارزهای جدید بخرید.

در خرید و فروش آنی، شما در کمتر از یک دقیقه، می‌توانید ارز دیجیتال خود را با قیمت مشخصی بخرید و به‌سرعت رمزارزهای خود را به تومان تبدیل کنید. پس از آن نیز با استفاده از امکان برداشت دارایی تومان خود، می‌توانید خیلی سریع دارایی خود را به حساب بانکی‌تان منتقل کنید.

در صورتی که ترجیح می‌دهید قیمت دارایی کریپتوکارنسی‌تان را تعیین کرده و تنها در صورت یافتن یک مشتری مستقیم، دارایی خود را به همان قیمت مد نظرتان بفروشید، امکان انجام این کار از طریق معامله پیشرفته در والکس برای شما فراهم شده است. در بخش خرید و فروش پیشرفته، امکان انجام معامله به‌صورت همتا به همتا وجود دارد و کامل‌ترین بخش خرید و فروش با تمام جزئیات مرتبط، در این قسمت از والکس در اختیار شما و دیگر کاربران قرار می‌گیرد.

پشتیبانی از ارزهای دیجیتال متنوع

والکس درست مثل بزرگترین صرافی‌های معتبر بین‌المللی، از مهم‌ترین ارزهای دیجیتال دنیا پشتیبانی می‌کند. در حال حاضر والکس با پشتیبانی از 145 رمزارز مختلف، یک گزینه عالی برای تریدرهای حرفه‌ای است. شما می‌توانید در والکس با توجه به دارایی‌های خود و ارزهایی که احتمال سودآوری بیشتر دارند، معاملات خود را انجام دهید و بدون نگرانی از تحریم‌ها یا دیگر مشکلات مربوطه، در دنیای کریپتوکارنسی فعالیت داشته باشید.

کارمزد معقول

اخذ کارمزد، یکی از مهم‌ترین روش‌های درآمدزایی انواع صرافی ارز دیجیتال است. با وجود این، والکس کارمزدهای منطقی و قابل قبولی تعیین کرده که حتی در معاملات بسیار بزرگ هم پرداخت آن منصفانه خواهد بود. میزان کارمزد معاملات بر اساس میزان فعالیت کاربران و حجم معاملات آن‌ها و در چند سطح مختلف تعیین شده است. کارمزد معامله‌ها در بازار تومان در 8 سطح و در بازار تتر در سه سطح متفاوت در نظر گرفته شده و بر اساس آن، مبلغ مختصری کسر می‌شود.

اپلیکیشن ارز دیجیتال اختصاصی امن

علاوه بر امکانات متعدد عرضه شده در پلتفرم والکس، این صرافی ارز دیجیتال دارای اپلیکیشن اختصاصی است که با استفاده از آن می‌توانید تمام فعالیت‌های مرتبط با مدیریت حساب خود را در آن‌جا نیز انجام دهید. این مزیت عالی، دسترسی بسیار بیشتری برای کاربران فراهم کرده و به یکی از نقاط قوت والکس تبدیل شده است.

والکس و ابزارهای متنوع

علاوه بر تمام امکانات متنوع عرضه شده در والکس، ابزارهای کاربردی و حرفه‌ای این صرافی ارز دیجیتال، همان برگ برنده‌ای است که هر فعال دنیای ارزهای دیجیتال به آن‌ها نیاز دارد. برخی از مهم‌ترین ابزارهای والکس شامل موارد زیر هستند:

ربات‌های معامله‌گر

نقد و بررسی صرافی ارز دیجیتال والکس

با وجود سرعت تعامل‌های مالی انجام شده در سراسر دنیا، عجیب نیست که اغلب تریدرهای برای تسریع تریدهای خود از انواع ربات‌های معامله‌گر استفاده کنند. این ربات‌ها کاملا اتوماتیک و به‌صورت 24 ساعته فعالیت می‌کنند و با اجرای دستورات از پیش تعیین شده شما، مدیریت مالی حساب را برعهده می‌گیرند. برخی از مهم‌ترین ربات‌های موجود در والکس شامل گزینه‌های زیر است:

  • اسپات گرید
  • مارجین گرید
  • مارتینگل
  • اینفینیتی گرید
  • اسمارت ریبالانس

همه این ربات‌ها کاملا رایگان هستند و بدون پرداخت هیچ هزینه اضافه می‌توانید از آ‌ن‌ها استفاده کنید.

نمودارهای کامل تحلیل ارزها

تمام تریدرهای حرفه‌ای و مبتدی برای برنامه‌ریزی فعالیت‌های خود، به بررسی بازارهای داخلی و خارجی نیاز دارند. والکس با در نظر گرفتن این موضوع، نمودارهای کامل تحلیل معامله‌های والکس و البته معامله بازارهای جهانی را در یک محیط واحد، به کاربران خود ارائه کرده است.

اطلاعات کامل تراکنش‌های پیشین

دیگر ابزار مهمی که در والکس وجود دارد، امکان رهگیری تمام تراکنش‌های سابق است. همه کاربران به‌سادگی می‌توانند تاریخچه تراکنش‌های پیشین خود را بررسی کرده و تراکنش‌های در حال انجام را نیز ببینند.

امنیت و حریم خصوصی در والکس

قطعا و بدون هیچ شکی، فراهم کردن امنیت کامل کاربران و حریم خصوصی آن‌ها، مهم‌ترین بخش یک صرافی ارز دیجیتال است. والکس با هدف ایجاد فضایی امن برای تریدکردن و معامله کاربران ایرانی ساخته شد و خوشبختانه در طی سال‌های فعالیت خود، به‌خوبی توانست به این اصل مهم پایبند بماند.

برخی از مهم‌ترین اقدامات امنیتی والکس برای تامین حریم خصوصی کاربران و ایجاد فضای امن برای سرمایه‌گذاری شامل موارد زیر است:

  • رمزنگاری تمام اطلاعات مبادله شده بین کاربر و صرافی
  • استفاده از چندین لایه امنیتی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای محافظت از سرورها
  • ذخیره‌سازی تمام داده‌ها به‌صورت رمزنگاری شده
  • بک‌آپ دوره‌ای برای حفظ تمام اطلاعات مهم کاربران
  • استفاده از رمز عبور دو مرحله‌ای برای ورود به هر بخش از سایت و انجام تراکنش‌ها
  • اطلاع‌رسانی کامل تمام فعالیت‌های مالی انجام شده از طریق ایمیل و پیامک

وب‌سایت رسمی صرافی والکس

منبع:عصرایران

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا