اخبار روز

Toyota Crown Landscape با تجهیزات آفرود ارائه شد (+ عکس)

بازار ژاپن آماده دریافت نسخه سفارشی Toyota Crown Land Skip است. این خودرو که برای جلب توجه افراد ماجراجو طراحی شده است، دارای ارتفاع 2.5 سانتی متری از سطح زمین برای غلبه بر مسیرهای ناهموار است. کراس اوور Crown Landscape همچنین به رینگ های 18 اینچی دو رنگ و لاستیک های 245/60 R18 مجهز شده است.

به گزارش پدال، ژاپنی ها به دیفیوزرهای قرمز نیز فکر کرده اند و پوشش پلاستیکی دور چرخ ها به صورت مات طراحی شده تا جذابیت بیشتری داشته باشد. به گفته تویوتا، این پوشش های محافظ توسط کارگران تولیدی به صورت دستی رنگ آمیزی می شوند. یکی دیگر از تغییرات روی این خودرو را می توان یدک کش جدید برای یدک کشی حداکثر بار 750 کیلوگرمی دانست.

Toyota Crown Landscape یک نسخه سفارشی با رنگ های خاکی و المان های مشکی است و چراغ مه شکن عقب در کنار پلاک خودرو نصب شده است. برای جذابیت بیشتر و سهولت استفاده، می توانید قفسه سقفی را نیز سفارش دهید که توسط نمایندگی تویوتا نصب شده است.

تریم مشکی براق در داخل خودرو دیده می شود و نام این خودرو در سمت راست داشبورد با لیزر حک شده است. Crown Landscape تنها با سیستم چهار چرخ محرک و موتور هیبریدی 2.4 لیتری در دسترس است.

قیمت یک سدان بزرگ تویوتا در ژاپن معادل 45000 دلار است. کراس اوور کراون (با این نام در ژاپن فروخته می شود) یکی این یکی از چهار خودروی Crown است و سه خودروی دیگر کراس اوور کوچک‌تر Crown Sport، بزرگ‌تر Crown Estate SUV و سدان سنتی Crown هستند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا