به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، سکانس های پایانی فصل چهارم سریال «زخم کاری در برلین آلمان» جلوی دوربین رفت تا با ضبط این سکانس ها پرونده این اثر محمدحسین مهدویان تکمیل شود. فصل جدید بعد از سریال “بازنده” منتشر خواهد شد.

محمدحسین مهدویان این روزها برای ضبط سکانس های باقی مانده از فصل چهارم این سریال در برلین به سر می برد.زخم کاریآیا طبق اخبار منتشر شده در روزنامه سینما، با ضبط این سکانس ها در برلین، پرونده تولید این سریال بسته می شود. همانطور که روزنامه سینما در خبر خود اشاره کرده است، تنها الناز ملک و رعنا عضدیور در این سکانس ها بازی می کنند. در فصل چهارم ملک با بازی جواد عزتی به شخصیتی جدید با بازی مهدی سلطانی می رسد.

فصل چهارم قرار است پخش شود «پرونده این سریال بسته شده و ماجراهای مالک و سمیرا به نتیجه نهایی می رسد. همانطور که الناز ملک در گفت و گو با ماهنامه «فیلم امروز» گفته است، البته پایان این فصل به گونه ای است که امکان ساخت فصل پنجم نیز وجود دارد. وی در گزارش خود تاکید کرد که پلتفرم فیلیمو به عنوان سرمایه گذار و محمدحسین مهدویان به عنوان کارگردان دیگر حاضر به ادامه این سریال نیستند.

«زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان یکی از سریال های موفق و پرطرفدار شبکه نمایش خانگی است که تاکنون سه فصل از آن منتشر شده است و فصل چهارم نیز قرار است پس از پایان سریال پخش شود. بازندگان” ردیف.




اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما