به گزارش مانیبان، OpenAI می گوید یکی حساب های این شرکت در X هک شد و شخصی بدون اجازه پست های گمراه کننده را برای کاربران ارسال کرد. این پست‌ها به یک رمز رمزنگاری اشاره دارد که به اشتباه با این استارت‌آپ هوش مصنوعی مرتبط است.

این شرکت می گوید از این حادثه آگاه است و در تلاش است تا حساب کاربری را بازیابی کند. این پست ها که متعلق به حساب کاربری @OpenANewsroom هستند، در ساعت 7 بعد از ظهر در نیویورک پست شدند و حتی پس از حذف توسط برخی از کاربران مشاهده شدند.

بیشتر بخوانید: شرکت بزرگ تسلیحات نظامی آمریکا هک شد

یک فرد مطلع می گوید صبح روز دوشنبه و قبل از این حادثه، یکی کارکنان امنیتی OpenAI یک یادداشت داخلی برای کارمندان منتشر کردند که در آن نسبت به افزایش دسترسی به حساب‌های کارکنان OpenAI هشدار می‌داد و شامل دستورالعمل‌هایی برای ایمن کردن حساب‌ها بود.

هک کردن حساب های کاربری و انتشار پست های رمزنگاری سابقه طولانی دارد. این اولین بار نیست که یک حساب کاربری مرتبط با OpenAI به چنین سرنوشتی دچار می شود. روز شنبه، حساب جیسون وی، محقق OpenAI، پیام مشابهی را منتشر کرد که در آن از توکنی به نام $OPENAI نام برد. در ماه ژوئن، حساب کاربری Jakon Pakuchi نیز هک شد. در ژوئن 2023، حساب کاربری میرا موراتی، مدیر ارشد فناوری OpenAI برای مدت کوتاهی هک شد.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :