تعداد کاربران فعال هفتگی «چت جی‌پی‌تی» به ۲۰۰ میلیون نفر رسید!

عرضه مدل هوش مصنوعی توت فرنگی OpenAI تا دو هفته دیگر

۲ نفری که این مدل توت فرنگی را آزمایش کرده‌اند، می‌گویند آنچه این مدل را از سایر هوش مصنوعی‌های مکالمه‌محور متمایز می‌کند، توانایی آن برای «فکرکردن» قبل از پاسخ‌دادن است؛ به‌عبارتی این مدل مانند مدل‌های قبلی به سؤالات شما پاسخ فوری نمی‌دهد. این منابع آگاه می‌گویند فکرکردن این مدل (حداقل در نسخه‌های آزمایشی) ۱۰ تا ۲۰ ثانیه طول می‌کشد.

همچنین به گفته اینفورمیشن، با اینکه مدل توت فرنگی بخشی از ChatGPT است، مدلی مستقل خواهد بود و البته هنوز دقیقاً مشخص نیست OpenAI قرار است چگونه مدل جدید خود را ارائه دهد. به گفته گزارش‌ها، نسخه اولیه توت فرنگی فقط می‌تواند متن دریافت و تولید کند، نه تصاویر؛ هنوز چندوجهی نشده است.

طبق گزارش‌های قبلی، هوش مصنوعی جدید OpenAI در استدلال ریاضی عملکرد پیشرفته‌ای خواهد داشت و می‌تواند مسائل ریاضی را به‌ شیوه‌ای کاملاً جدید حل کند. همچنین مدل Strawberry دارای مهارت‌های پیشرفته‌ای در زمینه برنامه‌نویسی و ایجاد استراتژی‌های بازاریابی است.

انتظار می‌رود برخلاف مدل‌های فعلی ChatGPT که نسخه‌های پولی و رایگان دارند، مدل هوش مصنوعی توت فرنگی فقط از طریق اشتراک در دسترس قرار بگیرد و تعداد درخواست‌هایی که کاربران می‌توانند هر یک ساعت ارسال کنند، محدود باشد. البته فعلاً نمی‌توان این گفته‌ها را کاملاً تأیید کرد و باید منتظر بمانیم و ببینم OpenAI تا ۲ هفته دیگر از پروژه جدیدش رونمایی می‌کند یا خیر.

منبع: تحلیل بازار

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما