اخبار روز

MB&F; 550000 دلار برای یکی از متنوع ترین ساعت های جهان (+ فیلم و عکس)

عصر ایران شرکت ساعت MB&FMB&F) Horological Machine ساعت جدید Nᵒ9 Sapphire Vision (HM9-SV) را معرفی کرده است. MB&F در کشتی ساعت مچی این سبک کلاسیک دهه 1940 و 1950 را با آخرین فناوری ترکیب می کند.

MB&F در سال 2005 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در ژنو، سوئیس است. این شرکت کوچک در مجموع 48 نفر را استخدام می کند.

ساعت HM9-SV این یک نسخه تکامل یافته از مدل HM9 Flow است که در سال 2018 معرفی شد. طراحی ساعت HM9 Flow ادای احترام به خودروها و هواپیماهای کلاسیک اواسط قرن بیستم بود.

مدل HM9-SV اکنون با یک قاب یاقوت کبود شفاف همراه با فلزات گرانبها در دسترس است. نمای بیرونی بدنه منحنی و حبابی شکل است و به طور دقیق در سه قسمت مونتاژ شده است. بدنه ساعت از درزگیرهای سه بعدی ثبت شده و فرآیند چسبندگی بسیار پیشرفته ساخته شده است مهر و واکس شده که دوام و مقاومت در برابر آب را تضمین می کند.

ساعت مچی HM9-SV در دو نسخه موجود است که هر کدام در آن تولید شده اند پنج عدد محدود شده است. یک نسخه دارای قاب طلای سفید 18 عیار و موتور آبی است، نسخه دیگر دارای قاب طلای زرد 18 عیار و موتور سبز است.

ساعت مچی

از آسمان تا دریا: سیر تکاملی ساعت مچی HM9

موتور چشمگیر در قاب شفاف ساعت HM9-SV چشم نواز است. را ساعت مچی دارای دو متعادل کننده است که به طور مستقل حرکت می کنند، اما ریتم های آنها برای تشخیص دقیق زمان ترکیب می شوند. چرخ دنده های مخروطی دقیق و کارآمد جریان انرژی موتور را در 90 درجه تغییر داده و روی صفحه نمایش می دهند.

قبل از معرفی این نسخه، مدل HM9 Flow دارای مدل های زمین و آسمان بود. اما مدل جدید HM9-SV ما را به اعماق دریا خواهد برد. به گفته تیم MB&F، ساعت HM9-SV شبیه یک زیردریایی کوچک است که از شهر گمشده آتلانتیس الهام گرفته شده است. این ساعت با ترکیب فناوری های قدیمی و جدید، محصولی منحصر به فرد را درست مانند قسمت های ناشناخته اقیانوس به وجود آورده است.

اجزای قاب، صفحه و حتی روکش یاقوت کبود به دقت ساخته شده اند تا امکان دید بدون مانع از قلب پیچیده و تپنده ساعت را فراهم کنند. از نظر عملکرد، نسخه‌های HM9 Sapphire Vision دارای ذخیره انرژی 45 ساعته هستند و تا عمق 30 متری در برابر آب مقاوم هستند.

ساعت مچی

ساعت مچی

منطقه نمایش زمان، که ساعت ها و دقیقه ها را نشان می دهد، به صورت عمودی مرتب شده است. استفاده از مواد نور شب بر روی عقربه های ساعت تضمین می کند که شما می توانید زمان را حتی در تاریک ترین محیط ها ببینید. برای تکمیل این مجموعه، ساعت‌های جدید MB&F با بند‌های چرمی تمساح قهوه‌ای یا مشکی با دوخت دست‌دوز در دسترس هستند. ساعت‌های موتوری سبز دارای بند مشکی با بند طلایی زرد، ساعت‌های موتوری آبی دارای بند قهوه‌ای و بند طلای سفید هستند که رنگ بند با رنگ قاب مطابقت دارد.

طراحی مدل HM9-SV خطوط پویا و سیال مدل های قبلی خود را با تغییراتی برای استفاده در زیر آب حفظ می کند. این تغییرات ضروری بود زیرا در حالی که کریستال های آبی یک ماده سخت هستند، می توانند تحت فشار بشکنند. خطوط نرم‌تر و صاف‌تر HM9-SV آن را انعطاف‌پذیرتر کرده و با تم دریا مطابقت دارد.

ساعت مچی ماشین ساعتی MB&F Nᵒ9 Sapphire Vision قیمت 490000 فرانک سوئیس (تقریباً 550000 دلار آمریکا).

ساعت مچی

ساعت مچی

ساعت مچی

ساعت مچی

ساعت مچی

ساعت مچی

ساعت مچی

ساعت مچی

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا