اخبار روز

Maybach EQS; لوکس ترین شاسی بلند مرسدس بنز با مدل 2024 (+ عکس)

عصر ایرانمرسدس بنز – Maybach EQS مدل SUV 2024 یکی از محصولات جدید مرسدس بنز است که از نظر بصری با محصولات نسل های قبلی متفاوت است. مایباخ و به همین دلیل است که احتمالاً هیجانی که مخاطبان با دیدن محصولات میباخ به آن دست می یابند وجود ندارد!

دلیل اصلی در وجود لوگوی EQS نهفته است که الگوی طراحی سایر اعضای این خانواده الکتریکی را به پرچمدار خانواده با برند می باخ منتقل کرده است. بنابراین در این SUV زوایای تیز و موثری وجود ندارد و همه چیز گرد و دایره ای به نظر می رسد.

ولی مایباخ این چیه؟ یک SUV با برچسب قیمت 200000 دلار از قبل باید جزئیاتی را ارائه دهد که مشتریان خاصی را راضی کند!

چندی پیش و همزمان با نمایشگاه بین المللی شانگهای چین، مایباخ EQS 680 و جزئیات آن را معرفی کردیم. اینجا موجود است. خبر فوری در واقع یک به روز رسانی بر اساس اطلاعات جدید منتشر شده در رسانه های مطرح بین المللی است.

این تخم مرغ گران قیمت دارای دو موتور الکتریکی با قدرت مجموع 649 اسب بخار و گشتاور 949 نیوتن متر است. این اعداد در مقایسه با EQ 580 است شاسی بلند دارای قدرت موتوری در حدود 113 اسب بخار و گشتاور 91 نیوتن متر است که تعادل نسبت به مایباخ EQS برتر است.

مایباخ او هنوز به برد این SUV اشاره نکرده است اما قطعاً کمتر از 494 کیلومتر نخواهد بود. با استفاده از شارژر 200 کیلوواتی EQS SUV استاندارد، باتری لیتیوم یونی 107.8 کیلووات ساعتی Maybach تنها 30 دقیقه طول می کشد تا به 80 درصد ظرفیت خود برسد.

شاخص صفر تا 96 کیلومتر نیز 4.1 ثانیه محاسبه شده است.

مرسدس برای این شاهکار گران قیمت از سیستم تعلیق بادی تطبیقی ​​استفاده کرده است که عملکرد فوق العاده روان و دقیق را تضمین می کند.

Maybach EQS; لوکس ترین شاسی بلند مرسدس بنز با مدل 2024 (+ عکس)

وقتی از کابین یک میباخ صحبت می کنیم، در واقع داریم وارد طیف عملکردی این کلاس می شویم. در اینجا چرم و چوب و همچنین عناصر فلزی باکیفیت منعکس کننده صحنه های بسیار زیبایی از صنعت خودروسازی است. یخچال، شارژر بی سیم، ماساژور و … از امکانات اولیه این کابین است.

مایباخ EQS SUV

4 درب خودرو امکان فعال کردن سیستم بسته شدن خودکار را دارد. صفحه کیلومتر 12.3 اینچی، صفحه نمایش لمسی 12.3 اینچی در جلوی سرنشین و صفحه نمایش 17.7 اینچی در مرکز کنسول اصلی جلو، هایپراسکرین انحصاری مرسدس بنز را تشکیل می دهند.

Maybach EQS; لوکس ترین شاسی بلند مرسدس بنز با مدل 2024 (+ عکس)

برای صندلی های عقب، دو صفحه نمایش 11.6 اینچی به پشتی صندلی های جلو متصل شده است. برای ردیف عقب، یک تبلت قابل جابجایی سامسونگ نیز در کنسول مرکزی اصلی قرار گرفته است.

صفحه نمایش ها امکان دسترسی به تمامی عملکردهای صندلی ها مانند حالت های ماساژ، تهویه و گرمایش را فراهم می کند.

لوکس بودن این کابین 5 ستاره شامل سیستم صوتی 4 بعدی از برند حرفه ای Burmaster نیز می شود که با برنامه ماساژ صندلی قابل هماهنگی است.

Maybach EQS; لوکس ترین شاسی بلند مرسدس بنز با مدل 2024 (+ عکس)

با توجه به محل قرارگیری موتورها، سیستم چهار چرخ متحرک فعال است. در قسمت گیربکس نیز از مدل تک سرعته اتوماتیک استفاده شده است. وزن تقریبی خودرو 2948 کیلوگرم برآورد شده است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا