براساس ایده ملی آنلاین ، جشنواره فیلم FAJR هنوز فیلمسازانی است که به دلایلی به ماراتن مراجعه نمی کنند. اگرچه اخبار امسال در مورد این جشنواره چند ماه قبل از آغاز سال متحد شد ، اما قول برگزاری جشنواره غیر از آمدن دولت. وقتی به زمان برگزاری زمان نزدیک می شویم ، چهره ها یکی پس از دیگری ، آنها برای نشان دادن ترکیب حضور بازیگران در این دوره ، شکاف بین سینما و سینمای خانگی ، از اخبار خارج شدند.
هیچ نشانه ای از اعلام دستمزدها در “آزازیل” ، حتی در قالب تبلیغات وجود ندارد. مهر تأیید دستمزدهای بالاتر از این تعداد و در نتیجه ترافیک بازیگران در شبکه سینمای خانگی.
این شکاف که توسط منتقدین و جشنواره هشدار داده شده بود ، نشان داد که هر دولت اوضاع را محکم می کند ، دستمزدهای عظیم و فروش زیاد در شبکه سینمای خانگی.
قبل از اینکه بدانیم دستمزد رسانه ها شیشه ای برای تبلیغات بیشتر برای اشغال “اوزیل” بودند ، مشخص بود که فروش روی سکوها بیشتر از این بوده است. به محض اینکه هیچ اشاره ای به اعلام این شماره ها نکردند ، همچنین در قالب تبلیغات مهر تأیید دستمزدهای بالاتر این اعداد و در نتیجه ترافیک بازیگران در شبکه سینمای خانگی.
اگر به تعداد کل دستمزدهای بازیگری در یک فیلم در حدود 1 تا 2 میلیارد دلار آمریکا (بدون برخی از بازیگران با دستمزد منفجر) نگاه کنیم ، این تعداد را می توان یک یا دو ماه در این سریال مشاهده کرد. شرایطی که بیشتر به بازیگران بین سینما و سینما در سینمای خانگی متمرکز می شود.
دستمزد اغوا
البته ادعاهای متناقض وجود دارد. چند وقت پیش در یکی ادعایی از برنامه های بررسی سینما بسیار جدید ساخته شد نبودبشر یکی کارشناسان گفتند که حقوق حدود 5 میلیارد دلار آمریکا در شبکه سینمای خانگی جایگزین شده است تا یک بازیگر برای مدتی در هیچ پروژه حضور نداشته باشد. ادعایی که فعالیت و گسترش سینمای خانگی را نشان می دهد به نفع سینما نیست.
این ادعا توسط Pejman Bazoughi در بخش دیگری از برنامه رد شد. علی تیپ ، مدیر عامل یکی در بخش دیگری از برنامه ، نام های Navid Mohammadzade گفت: به هر حال یکی ما در مورد این سریال که او مدتی در یک فیلم بازی کرد به او گفتیم.
اگرچه نوید محمد زاده در اجاق گاز بود و هاوتان شکیبا بود ، اما آنها با “هفتاد” به سینما بازگشتند و حضور آنها در درام اجتماعی فقط برای سریال سینمای خانگی بی نظیر بود.
BR: او به عنوان فیلمنامه نویس و کارگردان توجیه کرد. دلیل این امر به نمایندگی از سرتیپ (مدیر یکی از سکوها) از تخیل دور نبود.
تأثیرات منفی سینمای خانگی بر حضور بازیگران در سینما با در نظر گرفتن شغل تقویت می شود. امسال محمد زاده ، که در “کوچر” و هاوتان شکیبا بازی می کرد ، با “هفدهم” به سینما بازگشت. ژانر که هر دو با یکسان شناخته شدند. محمد زاده هر دو توانایی خود را برای ارائه یک بازی جدی ، تأثیرگذار و جریان در “برای همیشه و یک روز” و با صبر و حوصله در “ماه کامل” نشان دادند و جایگاه خود را در سینما تثبیت کردند.
Kuch Stars to Home Display
پیمن مادی امسال در سریال “آزازیل” بازی کرد. موجی که پس از حضور وی در فرعران به وجود آمد ، حضور بازیگر زن را در شبکه سینمای خانگی تا جشنواره فیلم Fajr امسال ، صرف نظر از “لایز” ، که به دلیل نمایش رسانه های زیادی شناخته نشده بود ، ادغام کرد.
اگر به طور متوسط 1 تا 2 میلیارد دلار به تعداد کل دستمزدهای یک بازیگر صورت در پروژه سینما نگاه کنیم ، این تعداد را می توان در یک پروژه سریال برای یک یا دو ماه مشاهده کرد. شرایطی که باعث می شود بازیگران در سری ظاهر شوند
علاوه بر او ، باباک حمیدیان ، که نام وی عمدتاً امسال با تولید “Pirpass” در جشنواره فیلم فجر “تولید شده است.” و “تاسیان” این و سال گذشته او را پروژه های سینمایی نمی نامیدند.
با این حال ، مشارکت در پروژه های سینما به انتخاب خود بازیگر بستگی دارد. از حرکت برخی از پروژه ها از پروژه به یک پروژه دیگر در سریال سینمای خانگی ، کافی بود که حضور مادی در سریال “بلیط راه” به دلیل نقش وی در “تهران” از بین برود. با این حال ، این فقط مسئله ای است که بازیگران به دلیل این الزامات و دستمزدهای بالاتر ، این سریال را به فیلم ترجیح دهند.
Hedayeh Tehrani در سریال “یک هزار و یک شب” ، نوید محمد زاده در “گاما” ، جاواد عزتی و نگار جاوا در “وحشی” ، هاوتان شکیبا در “تاسیایی” و “سوساچون” بهنوش طباطبایی در سوسوسون همه وزنه ها وجود دارد که هر یک از آنها می توانستند به عنوان ویترین سینمای ایران به جشنواره فیلم فجر در فیلم ها منجر شوند.
از طرف دیگر نبود کارگردانانی مانند Hooman سید ، محمد حسین مهداویان ، نرگس ابیار و بقیه این شکاف را تقویت کردند. هنرمندانی که مهارت های خود را از جشنواره فیلم فجر کسب کرده اند تا سینمای ایران را رشد دهند و به آنها ارائه دهند و اکنون آنها دستمزد وسوسه انگیز شبکه سینمای خانگی و بیشتر تلویزیون را دارند که به مکانی تبدیل می شود که می توانند چهره ها را رشد دهند و بعداً. سینما ، سینما برای از دست دادن گذشته خود و تبدیل شدن به سکویی برای رشد فیلمسازان و مهاجرت آنها به شبکه سینمای خانگی.