اخبار روز

Hashda از محصولات دافع پشه Aedes استفاده می کند

به گزارش بازتاب آنلاین، سیدحیدر محمدی گفت: سازمان جهانی بهداشت چهار محصول را به عنوان دافع حشرات علیه پشه آدز یا عامل بیماری تب دنگی معرفی کرده است تا کشورهای جهان آن را تهیه و در اختیار مردم قرار دهند.

ایلانا در پیامی نوشت: وی افزود: دافع حشرات Aedes یا عامل تب دنگی با نام های DIT و 3535 IR شناخته می شود و در اشکال مختلف از جمله لوسیون، کرم، چوب و اسپری وجود دارد که نه تنها این حشره را دفع می کند بلکه حشرات دیگر را نیز دفع می کند. مانند مگس، کنه، حشره و غیره نیز ذکر و استفاده می شود.

رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه تفاوت مواد دافع حشرات در ماندگاری آنها است، گفت: ماندگاری این محصولات با یکدیگر متفاوت است و بسته به درصدی که دارند، ممکن است ماندگاری متفاوتی داشته باشند. اگر علاوه بر این، اگر نسبت هر یک از این محصولات از حد معینی بیشتر شود، باعث ایجاد حساسیت پوستی می شود. بنابراین توصیه می شود قبل از مصرف، برچسب روی محصولات را به دقت مطالعه کنید و یا در مورد استفاده از این فرآورده ها با داروساز مقیم داروخانه مشورت کنید.

بر اساس اعلام سازمان غذا و دارو، محمدی گفت: دو محصول دافع پشه آئدس بر اساس آماده سازی و با همکاری تولیدکنندگان در حجم بسیار بالا تولید و به بازار عرضه می شود تا مشکلی برای تهیه آنها وجود نداشته باشد.

233217

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا