اخبار روز

Forward Kerpad; اولین کلینیک هوش مصنوعی جهان (+ فیلم و عکس)

عصر ایران برخی از افراد از شرم و ترس از رفتن به پزشک برای معاینه منظم تردید می کنند. اپیدمی اخیر بیماری کرونا افزایش محبوبیت مشاوره مجازی را به همراه داشته است، اما آزمایشاتی مانند آزمایش خون و اسکن بیومتریک نیاز به مراجعه به کلینیک یا بیمارستان دارد. با توجه به فناوری‌های موجود امروز، این ممکن است حداقل برای ابتدایی‌ترین آزمایش‌ها و تشخیص‌ها ضروری نباشد.

با در نظر گرفتن این نظریه، یک اتاق مکعبی آینده نگر طراحی شد که دارای ابزارهای پیشرفته و هوش مصنوعی در یک کلینیک خصوصی ادغام شد. این فضای مکعبی CarePod نام و محصول شرکت است به جلو (به جلو) است. کارپاد را می توان تقریباً در هر مکانی قرار داد و به مردم امکان دسترسی آسان تر و بدون استرس به خدمات مراقبت های بهداشتی را می دهد.

Forward Kerpad; کلینیک شخصی با هوش مصنوعی

به همه ما توصیه می شود که برای اطلاع از وضعیت بدن خود، به خصوص زمانی که احساس می کنیم مشکلی وجود دارد، مرتباً با پزشک معاینات انجام دهیم. با این حال، کلینیک ها ممکن است دور باشند یا زمان انتظار برای قرار ملاقات با پزشک می تواند بسیار طولانی باشد.

آیا خوب نیست که بتوانید وارد اتاق شوید، از چند ابزار استفاده کنید، وضعیت سلامتی خود را سریع تشخیص دهید، و شاید حتی بدون نیاز به مراجعه به پزشک، نسخه پزشک را تکمیل کنید؟ این تجربه سریع و بدون استرسی است که Forward Karpod به عنوان اولین عمل پزشکی هوش مصنوعی در جهان وعده داده است.

Forward Kerpad; اولین دفتر هوش مصنوعی جهان

در این اتاق یک صندلی راحت وجود دارد. وارد اتاق می شوید و برای تعیین نوع کارآزمایی بالینی به چند سوال پاسخ می دهید. سپس از ابزارهای موجود مانند خون گیری، نمونه برداری از گلو، اندازه گیری فشار خون و غیره برای انجام آزمایش ها استفاده خواهید کرد. اینها کارهایی است که اکثر پرستاران و پزشکان در ابتدای ویزیت بیمار انجام می دهند، اما اکنون می توانید خودتان با ابزار مناسب آنها را انجام دهید.

البته گرفتن نتیجه آزمایش کافی نیست. شما نیاز به یک متخصص دارید که این نتایج را برای شما تفسیر کند که این کار پزشک نیز هست. در کارپاد، تشخیص توسط یک هوش مصنوعی خاص انجام می شود. هوش مصنوعی این کار را با اطلاعات به دست آمده از تخصص بالینی و آخرین تحقیقات پزشکی انجام می دهد.

Forward Kerpad; اولین دفتر هوش مصنوعی جهان

علاوه بر تشخیص هوش مصنوعی برنامه های مراقبتی را تدوین می کند که با ارائه طرح ها و توصیه هایی برای درمان بیماری ها و اختلالات مختلف از جمله دیابت، فشار خون بالا و حتی افسردگی، بیمار را راهنمایی می کند. البته، CRPD پزشکان انسانی را به طور کامل از معادله حذف نمی کند، زیرا آنها همچنان برای نوشتن نسخه ها و مشاوره های عمیق تر مورد نیاز خواهند بود.

شاید مهمترین جنبه CRPD این واقعیت است که می توان آن را تقریباً در هر مکانی نصب کرد. Crepod را می توان به راحتی در مراکز خرید، کلوپ ها، دفاتر و مکان هایی که خدمات بالینی اغلب در دسترس نیستند نصب کرد. اما تصور اینکه چنین فناوری هایی در آینده در هر گوشه خیابان دیده شوند، دور از ذهن نیست. این به مردم امکان دسترسی به مراقبت های بهداشتی را می دهد که در غیر این صورت در دسترس نبودند. بر این اساس، شانس آنها برای زندگی سالم تر و طولانی تر افزایش می یابد.

Forward Kerpad; اولین دفتر هوش مصنوعی جهان

Forward Kerpad; اولین دفتر هوش مصنوعی جهان

Forward Kerpad; اولین دفتر هوش مصنوعی جهان

Forward Kerpad; اولین دفتر هوش مصنوعی جهان

Forward Kerpad; اولین دفتر هوش مصنوعی جهان

Forward Kerpad; اولین دفتر هوش مصنوعی جهان

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا