اخبار روز سینما

FANTASTIC FOUR (2025 Fantastic Four)

طبق شایعات به نظر می‌آید که دو پتل در ریبوت چهار شگفت انگیز مارول که در سال 2025 اکران خواهد شد، به ایفای نقش پرداخت. مارول نظر مثبتی به او دارد.

دو پتل در ریبوت چهار شگفت انگیز مارول

یک شایعه حاکی از آن است که بازیگر Dev Patel در حال حاضر با مارول برای ایفای نقش در ریبوت ریبوت Fantastic Four است. چهار شگفت انگیز نام اصلی “بازگشت چهار شگفت انگیز” یک فیلم آمریکایی است که با الهام از کتاب های مصور شرکت مارول به همین نام ساخته شده است.

بهترین سریال های مارول 2023، 2024 و تمام دوران

بازراه‌اندازی یا به معنای درنظرنگرفتن همه اتفاقات و قبلی و خلق شخصیت و بازسازی است. از این در سینما، هنگام بازسازی یک فیلم استفاده می شود، یک فیلم جدید از روی فیلم ساخته شده می شود. انمیشن انمیشن اسکوبی دو و چهار شگفت انگیز ۲۰۱۵ اشاره کرد.

نسخه جدید شگفت انگیز در ژانر ماجرایی، اکشن علمی تخیلی، به کارگردانی اسپری “مت شکمن” و با نویسندگی جف کاپلان کاپلان “،” استین لی ”و” ایان پرینگر اسپرینگر اسپرینگر اسپرینگر اسپرینگر اسپرینگر اسپرینگر اسپرینگر اسپرینگر اسپرینگر اسپرینگر اسپرینگر

تاریخ انتشار فیلم های جدید مارول از 2022 تا 2025 ; لیست فیلمهای مورد انتظار مارول

یک شایعه حاکی از آن است که مارول به دنبال بازیگری به نام Dev Patel برای ایفای اصلی در ریبوت Fantastic Four در دنیای سینمایی مارول است.

Dev Patel

دو پتل در ریبوت چهار شگفت انگیز مارول

دو پتل زاده ۲۳ آوریل ۱۹۹۰، هنرپیشه اهل بریتانیا است. مادرش آنیتا مشاور پرستار خانه و پدرش راجو آی و هندی گجراتی هستند هر دو در شهر نایروبی پایتخت کنیا اند اند (در کنیا جامعه قابل توجه از وجود هندی وجود دارد).

برای اولین بار در لندن همدیگر مهاجرت کردند. دو پاتل با آیین هندو بزرگ شده است. او بعضیاً به زبان گجراتی صحبت می کند.

از کارهای وی در آن نقش داشته‌است، می‌توانم آخرین فیلم‌های بادافزار، زاغه‌نشین، بهترین هتل عجیب مریگولد چپی، شیر، مردی که بی‌نهایت را می‌دانست، هتل بمبئی بمبئی، میهمان عروسی، تاریخ شخصی کاپرفیلد، بدنم را گم کردم سبز و مجموعه تلویزیونی اسکینز. ، آقای یازده، اتاق خبر، عشق امروزی اشاره کرد.

جدیدترین شایعات درباره بازیگران فیلم Fantastic Four

چه کسی نقش رید ریچاردز را بازی خواهد کرد؟

از دیگر شایعه شده در کنار پاتل، و لونا می‌توان به لوسیفر و اخیراً رایان گاسلینگ اشاره کرد. اگر درایور مستر فوق‌العاده را بازی نکند، از طرفداران او را در نقش دکتر دووم دعوت کرده‌اند.

طبق گزارش‌ها آستین باتلر، ستاره الویس، بازی در نقش جانی/مشعل انسانی لابی است، این شایعات تایید نشده‌اند.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا