اخبار خودرو

شاسی بلند وارداتی سایپا گران شد + ویدیو معرفی

شاسی بلند وارداتی سایپا گران شد + ویدیو معرفی

بر اساس فراخوان های جدید ودیعه ای سایپا برای چانگان CS55 پلاس برای مشتریان، شاسی بلند وارداتی سایپا گران شده است.

به تازگی مخاطبین عزیز آخرین فراخوان ها برای دپوی جدید سایپا برای خودرو. چانگان CS55 پلاس برای ما ارسال شده است که بر اساس آن SUV وارداتی از سایپا گران شده است. البته این افزایش قیمت مانند سایر واردات به دلیل افزایش فعلی هزینه های واردات است و پیش بینی می شود به زودی افزایش قیمت سایر خودروهای وارداتی نیز اعلام شود. قیمت قبلی این کراس اوور 1.4 میلیارد شات بود و حالا با افزایش قیمت، قیمت CS55 Plus به 1.485 میلیون شات رسیده است.

لازم به ذکر است فراخوان برای مشتریانی که در دور قبلی سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی ثبت نام کرده بودند ارسال می شود و مربوط به دوره مازاد نیست. متاسفانه هنوز مشخص نیست که چرا سایپا برای دوره مازاد این خودرو فراخوانی صادر نمی کند، اما در مورد جدیدترین خودرو این پرونده را پیگیری خواهیم کرد.

نام ماشین قیمت قبلی (تومان) قیمت جدید (تومان)
چانگان CS55 پلاس ۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰

ویدیوی معرفی SUV وارداتی از سایپا

مشخصات فنی و ویژگی ها.

چانگان CS55 پلاس با موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با فناوری تزریق مستقیم سوخت.GDI) که می تواند قدرت نهایی 188 اسب بخار و گشتاور نهایی 300 نیوتن متر را از طریق یک گیربکس 7 سرعته دوکلاچه به چرخ های جلو منتقل کند.

SUV وارداتی سایپا گران شد + فیلم معرفی
شاسی بلند وارداتی سایپا گران شد + ویدیو معرفی

از جمله امکانات ایمنی و راحتی این خودرو می توان به 6 ایربگ برای سرنشینان جلو، بغل و پرده ای، سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل پایداریسیستم استارت در سربالایی، سیستم کمکی ترمز الکترونیکی، سیستم ترمز اضطراری، سیستم هشدار برخورد از جلو، شارژر بی سیم، ترمز دستی برقی، سیستم صوتی PIONEER، صفحه نمایش لمسی 12.3 اینچی، خوشه دیجیتال، خروجی 12 ولت، پورت USB، تهویه مطبوع خودکار، 360 درجه دوربین، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی، ترمز دستی برقی، نگه داشتن خودکار، سیستم نظارت بر باد لاستیک، کروز کنترل تطبیقیمحدود کننده سرعت، استارت دکمه ای، ورود و خروج بدون کلید، سنسور پارک عقب، چراغ روشنایی در روز، سنسور نور، سنسور باران و غیره.

SUV وارداتی سایپا گران شد + فیلم معرفی
شاسی بلند وارداتی سایپا گران شد + ویدیو معرفی

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا