«در پایان شب» به لطف بازنمایی ملموس زندگی واقعی توانست از همان ابتدا احساسات مخاطبانش را به تصویر بکشد. شخصیت پردازی عمیق این سریال در کنار بازی درخشان بازیگرانش باعث شد تا بتوانیم بخشی از خودمان را در این شخصیت ها ببینیم و در نتیجه کاملا با آنها همذات پنداری کنیم. هدی زین العابدین که در چندین فیلم و سریال مانند «عرق سرد»، «زالاوا»، «رحیم کن» و… با موفقیت حضور داشته، این بار در کنار پارسا پیروزفر بازی قدرتمندی را از خود به نمایش گذاشته است.

به گزارش بازتاب آنلاین، کمتر سریالی را می شناسیم که در قسمت های اول توانسته باشد تا این حد در روح مخاطب خود نفوذ کند. آیدا پهننده یکی از کارگردانانی است که در اکثر آثارش احساسات مخاطبانش را با شخصیت های عمیق و ملموس درگیر کرده است. به بهانه انتشار قسمت چهارم این مجموعه این قسمت را به هدی زین العابدین اختصاص داده ایم.

ظاهر شدن «ماهرخ» پس از جدایی نیز باعث تعجب بهنام شد.

ویژگی ظاهری در دو قسمت اول سریال ماهی را با موهای مجعد و چهره ای ساده و بدون آرایش می بینیم. شکل زنی را دارد که تمام وقت خود را وقف خدمت به خانواده می کند و اجازه نمی دهد در خانه و بیرون از خانه به او رسیدگی شود، از فرزند مراقبت کند، دغدغه پرداخت خانه و اداره امور را داشته باشد. . در قسمت سوم اما بعد از جدایی با موهای نامرتب و آرایش و خالکوبی روی دستش به خانه همسر سابقش می رسد و با دیدن چهره جدید ماهی متعجب می شود.

هدی زین العابدین در سریال
هدا زین العابدین به سرپرستی آیدا پهننده توانسته است ابعاد شخصیتی «ماهرخ» را به درستی بازنمایی کند.

اهمیت نقش | کل داستان سریال حول محور رابطه زن و مرد در یک زندگی مشترک می چرخد. ماهی زنی است که ده سال بزرگتر از ده سال پیش در کلاس دانشگاه عاشق معلمش شده و احساس می کند بدون او نمی تواند ادامه دهد. همه چیز از عشق شروع می شود و او حتی جهیزیه اش را در بیست و پنج شاخه گل مریم می گذارد. با این حال، در طول زندگی همه چیز تغییر می کند و عشق تحت الشعاع شرایط سخت قرار می گیرد. ماهی می خواهد همه چیز را کنترل کند و زندگی را به بهترین شکل پیش ببرد، اما کمال گرایی بیش از حد او در کنار بی مسئولیتی همسرش شرایط آزاردهنده ای را برای هر دو ایجاد می کند. این مشکل روز به روز آنها را از هم جدا می کند با اینکه هنوز همدیگر را دوست دارند. ماهی حتی تا لحظه ای که روی صندلی طلاق می نشیند امیدوار است که اوضاع تغییر کند و بتواند همان رابطه عاشقانه را از سر بگیرد، اما موفق به انجام این کار نمی شود. او حتی پس از جدایی نیز تحمل نزدیک شدن زن دیگری به همسرش را ندارد و به همین دلیل به بهانه های مختلف به خانه او می آید.

هدی زین العابدین در سریال
هدا زین العابدین و پارسا پیروزفر زوج جذابی هستند.

نوع بازی | ویژگی مهم بازی هدی زین العابدین در نقش ماهی، توانایی او در انتقال احساسات درونی این شخصیت است. در ظاهر هیچکس احساسات او را درک نمی کند و همه فکر می کنند مشکل اصلی از سختگیری و کمال گرایی اوست، اما وقتی به این شخصیت نزدیکتر می شویم، می توانیم تمام خلأهایی که در زندگی با آن مواجه است را کاملا درک کنیم. او مدام سعی می کند خودش را ثابت کند و احساساتش را برای بهنام توضیح دهد، اما یکی پس از دیگری موفق نمی شود و باعث می شود همیشه چشمانش پر از اشک شود و هنگام صحبت نمی تواند عصبانیت گلویش را کنترل کند. در ظاهر طرفدار جدایی است، اما حالت چهره اش نشان می دهد که می خواهد با تمام وجود در کنار بهنام بماند. بهنام که زمانی او را می‌شناخت و از عشق او پر شده بود، اما حالا انگار نمی‌تواند او را همه در کنارش داشته باشد. این نمایش جذاب تضاد درون و بیرون، مهم ترین ویژگی بازی زین العابدین است که هر بار به شکلی متفاوت ظاهر می شود.

هدی زین العابدین در سریال
سکانس ضبط شده یکی این یکی از تاثیرگذارترین سکانس های سریال «در انتهای شب» بود.

سکانس به یاد ماندنی | یکی یکی از درخشان ترین سکانس های بازی هدی زین العابدین در «آخر شب» جایی است که او با منشی دفتر ازدواج و طلاق به مشروب فروشی می رود و سیگار می کشد. زن در مورد رابطه اش با بهنام از او می پرسد و وقتی از روزهای عاشقانه ای که با بهنام گذرانده صحبت می کند، چشمانش برق می زند و لبخند بر لبانش می نشیند و طوری احساساتش را بیان می کند که می فهمیم هنوز عاشق است. . بهنام خیلی. این نمایش عاشقانه نیز اوج احساسات بهنام را درست زمانی نشان می دهد که از گرفتن بیست و پنج شاخه گل که مهریه اش است بی حوصله و عصبانی است. این نمایش احساسی با کامنت های خنده دار منشی شکل دیگری به خود می گیرد و در نهایت به سکانس تلخ طلاق صیغه و اشک های ممتد ماهی می رسد.

«در انتهای شب» به کارگردانی آیدا پهننده بر اساس فیلمنامه مشترک آیدا پهننده و ارسلان امیری و انتشارات پارسا پیروزفر، هدی زین العابدین، علیرضا داوودنژاد، سحر گلدوست، نسرین نصرتی و… جمعه ها در سکوی «فیلم نت».

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما