دانش محمد | دریغ نکنید که تا سالها بعد ، چهل جشنواره یوسوم خاطره رسانه ها و منتقدین را با یاد پیرمرد ارائه شده در برج میلاد به یاد می آورد. آخرین فیلم براهمانی ، که برای حضور در قسمت اصلی جشنواره عجیب و در حال حاضر غیرقابل پیش بینی است ، در قالب یک پیش بینی ویژه برای شاهد پیش بینی شده است یکی یکی از درخشان ترین مقالات سینمای ایران باشد.

حسن پورهرازی یک سلطان غیرقابل انکار است که در 190 دقیقه مخاطب را مجذوب خود می کند. بازیگری که می گوید آن سیمورگ فجر فقیر ، که از افتخار او محروم شده است! طبق خبر فیلم ، ما به بهانه نمایش ویژه فیلم “Pirperper” به کارگردانی Octa Barahani به حسن پورهرازی در این فیلم نگاهی می اندازیم.

ظاهر | همه چیز بی تاب است. پدری با موهای بهترین و بدن چرب که حتی وقتی سعی می کند هنگام تراشیدن چهره ای معقول تری ایجاد کند ، هنوز نمی تواند تعادل در ترکیب صورت خود ایجاد کند. او یک ریش سفید و سیاه ، یک جبهه پوشیده ، یک چشم لباس پوشیده و موهای اضطراب پیدا کرده است ، گویی حق داریم به فرزندانش احترام بگذاریم. ظاهری آشفته اما ادعا شده است. پیراهن تیره که بر روی اندام آن می درخشد ، تصاویر این فیلم را نیز برای تحمیل این کلاهبرداری ها آورده است. او پدری است که به آرامی به یک هیولا تبدیل شده است.

حسن پور شیرزی در فیلم “Pirport” درخشش چشمگیری دارد.

اهمیت کاغذ | “مردی که هیچ قانونی ندارد ، یک کودک برای همیشه” همان گفت و گو در فیلم “پیر” است ، گویی این یک راهنمای نام فیلم است. برده دقیقاً مردی است که در زندگی خود قانونی ندارد. او در موقعیتی است که به خواسته های فرزندان خود پاسخ دهد ، اما هیچ مسئولیتی را در نظر نمی گیرد. تمام این خصوصیات نقش “برده” را به یک فروشگاه جدید Octa در براهانی تبدیل کرده است. شر خالصی که قرار است جهان را به آرامی و نزدیکان آن بکشد. دیالوگ هایی که برده به افتخار شرارت هیتلر و موفقیت فیلم در این فیلم دارد ، نشانه هایی است که نشانگر دید او از جهان و سبک زندگی او است. علی و رضا دو فرزند خردسال از برده هستند که هر یک از آنها به طور جداگانه از دیگری مادر داشتند و داستان فیلم به چهره چنین پدر شیطانی می رود. به خصوص هنگامی که پاهای قورباغه به خانه بنده باز می شود.

در طول جشنواره فیلم فجر چهل و شخص ثالث ، این فیلم به طور رسمی ارائه شد.
“پسر پیر” یک تولد دوباره برای پورشیرازی است.

سکس بازی | سالها بود که سعی می کردیم در مورد زندگی یک بازیگر روی کاغذ صحبت کنیم ، ناخواسته یکی یکی از نمونه هایی که به خاطر می آوریم سکانس دوست داشتنی خاطرات حسن پورهرازی در “مهمان مادر” بود. جایی که یک مرد خانواده آسیب دیده رویاهای خود را از فیلم های فیلم بیرون می کشد و همه دیگران را تعریف می کند. پوورشیرازی اکنون بار دیگر قدرت خود را برای ضبط شخصیت در عمیق ترین قسمت مخاطبان فیلم بهبود می بخشد. در نقش برده ، پورشیرازی از پایین فیلم می خندد و آنها را مجبور می کند تا ترس از روبرو شدن با یک هیولا را تجربه کنند. او رابطه جنسی بازیگری را در این فیلم ضبط کرده است ، هم در اعمال خارجی و هم در صحنه ها و رقص با دوستان یا سکانس های نهایی ، و در لحظات سکوت و احساسات چشمگیر و غافلگیرکننده از احساسات اطراف که می توان سالها به آنها اشاره کرد. او

فیلم دوم “پیرپر” ، فیلم دوم ، پس از چند سال ، سرانجام جمعه 19 بهمن ماه رسما در ایران در جشنواره فیلم فجر ظاهر شد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما