اخبار روز

90 داوطلب در قزوین واجد شرایط نبودند

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین از قزوین؛ عباس کاظمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین در نشست با اصحاب رسانه استان با موضوع “انتخابات درون رسانه ای” که در سالن اجتماعات شهید سلیمانی برگزار شد، گفت: تا 23 آذرماه فرصت باقی است. اعتراض نامزدهایی که صلاحیت آنها تایید یا رد شده است. تایید نشده است که آنها در حال بررسی هستند و پاسخ آنها در اختیار فرمانداری ها و مراکز حوزه انتخابیه قرار خواهد گرفت.

وی افزود: مراحل اعتراضات به اینجا ختم نمی شود، اما هنوز تا 19 بهمن فرصت باقی است تا نظر خود را درباره اعتراضات اعلام کند که ابتدا به شورای نگهبان ارجاع می شود. اسفند نتیجه نهایی احراز صلاحیت یا احراز صلاحیت به مراکز حوزه انتخابیه اعلام و با اعلام اسامی نامزدها و نامزدهای نهایی روند انتخابات ادامه خواهد یافت.

کاظمی گفت: کمیته های اجرایی در سه حوزه اصلی و 16 حوزه فرعی تشکیل شده و در حال آماده سازی برای روند اجرایی انتخابات هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین در تشریح تبلیغات نامزدهای انتخاباتی گفت: کمیته بررسی آگهی ها بر اساس ماده 5 قانون خدمات کشوری تمامی ظرفیت های خود را اعلام و پس از بررسی ها قیمت گذاری می کند. مدلی برای تبلیغات توسط گروهی از داوطلبانی که برای استفاده از این فرصت به مرحله نهایی می‌رسید، تعیین و مشخص می‌شود.

وی افزود: سه شبکه تلویزیونی ویژه تبلیغات کاندیداهای انتخابات مجلس را به صورت رسمی پخش و به حوزه های انتخابیه قزوین اختصاص می دهند که به مرور زمان خدمات گسترده ای را به نامزدهای نهایی ارائه می کنند. استان.

کاظمی گفت: با توجه به وسعت شعب اخذ رای در شهر قزوین و بخش مرکزی از جمله اقبالیه، محمودآباد و روستاهای اطراف شهر، به هفت منطقه تقسیم شده است. مطالبات در یک نقطه و اجتناب از اختلال.

این مقام مسئول با بیان اینکه در برخی استان ها از جمله قزوین زیرساخت های ارتباطی قابل قبولی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات وجود دارد، ادامه داد: روش اصلی رأی گیری غیر از رأی گیری الکترونیکی است که از نظر سخت افزاری و سخت افزاری پاسخگوی نیاز شعب است. اگر شرایط فراهم شود، انتخابات برگزار می شود. ما 100% الکترونیکی رای خواهیم داد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین تصریح کرد: از این پس مجموعه دستگاه های احراز هویت در اختیار تمامی استانداری ها قرار می گیرد و آنتن ها و جی پی اس تمامی نقاط سامانه انتخاباتی را به صورت کاملا الکترونیکی ثبت می کنند.

کاظمی در خصوص رد صلاحیت برخی از کاندیداها گفت: به اصطلاح رد صلاحیت نداریم. در سراسر کشور 70 درصد نامزدها تایید صلاحیت شدند، 14 درصد تایید نشدند، 14 درصد احراز صلاحیت نشدند و 2 درصد انصراف دادند.

وی تصریح کرد: داوطلبان در زمان ثبت نام موظفند سابقه پنج سال رهبری، آموزشی، پژوهشی و قضایی موثر و فعلی خود را در سامانه بارگذاری کنند و از مجموع 349 نفر حدود 90 نفر نتوانستند گواهینامه مورد نظر را بارگذاری کنند که نتیجه آن عدم پذیرش -صلاحیت صلاحیت آنهاست.

معاون سیاسی استاندار در پاسخ به سول یکی وی در جمع خبرنگاران شرکت های خودروسازی گفت: عزم جدی مدیران استانی برای احقاق هر چه بیشتر حقوق مالباختگان است و هر تصمیمی که گرفته می شود در راستای تامین حقوق آسیب دیدگان است و مسئولان اجرایی با جدیت این کار را انجام خواهند داد. نظام قضایی را همراهی کند».

کاظمی با اشاره به نقش احزاب گفت: احزاب، شخصیت‌ها، اساتید، تشکل‌ها و اتحادیه‌ها وظیفه دارند در مشارکت‌های سیاسی حضور فعال داشته باشند. اصل انتخابات نباید گروگان گرفته شود و این رفتارها نقض غرض ورزی است زیرا همه معتقدند باید تغییراتی ایجاد شود. از صندوق رای شروع شد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا