اخبار روز

79 میلیون و 600 هزار نفر از 87 میلیون ایرانی یارانه دریافت می کنند!/جزئیات

7 میلیون و 400 هزار نفر یارانه نمی گیرند. از این تعداد 2 میلیون و 200 هزار نفر افرادی هستند که از ابتدا برای دریافت یارانه اقدام نکرده اند. همچنین یارانه 5 میلیون و 200 هزار نفر نیز در دوره های گذشته لغو شده است.

بر اساس آمار سازمان هدفمندسازی یارانه ها، در مجموع 79 میلیون و 600 هزار نفر در کشور یارانه دریافت می کنیم و 5 میلیون و 200 هزار نفر در دوره های گذشته یارانه خود را لغو کرده اند.

به گزارش پی ام آپ، بر اساس آمار سازمان هدفمندسازی یارانه ها، در مجموع 79 میلیون و 600 هزار نفر از 87 میلیون ایرانی (براساس آمار ثبت احوال اعم از ایرانیان داخل و خارج) یارانه دریافت می کنند. از این تعداد 2 میلیون نفر مشمول خدمت مشمولان یارانه و 77 میلیون و 600 هزار نفر مشمول دریافت یارانه در سازمان هدفمندی یارانه ها هستند.

همچنین 7 میلیون و 400 هزار نفر نیز یارانه دریافت نمی کنند. از این تعداد 2 میلیون و 200 هزار نفر افرادی هستند که از ابتدا برای دریافت یارانه اقدام نکرده اند. همچنین یارانه 5 میلیون و 200 هزار نفر نیز در دوره های گذشته لغو شده است.

لازم به ذکر است 3 میلیون و 400 هزار نفر برای دریافت یارانه ثبت نام کرده اند که از این تعداد یک میلیون و 200 هزار نفر یارانه دریافت کرده اند و نزدیک به 2 میلیون نفر نیز دهک ده  شناخته شده اند.

لازم به ذکر است، اعتراض 4 میلیون و 344 هزار و 514 نفر به عدم دریافت یارانه از اردیبهشت ماه پارسال وارد دانسته شده است. علت پذیرش اعتراضات نیز تغییرات بعد خانوار و بررسی مجدد آنها و یا داشتن بیماری خاص اعضای خانواده و معلولیت یکی از اعضا سبب شده تا این دسته از معترضین به جمع یارانه بگیران بازگردند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا