اخبار روز

721 هزار دلار سود به صاحبان سهام/جزئیات پرداخت شد


به گزارش پی ام آپ به نقل از سلام نو، مجید عشقی مدیرعامل سازمان بورس به تازگی به تشریح شرایط و نحوه پرداخت سود سهام پرداخت. در خصوص سود سهام با توجه به اینکه شرکت ها به تدریج انجام می دهند شاهد اختلاف چند ماهه هستیم و هنوز قطعی نشده است اما احتمالا در همان تاریخ های سال گذشته سود سهام واریز می شود.

در سال 1401 سود سهام عدالت مربوط به سال 1400 در دو مرحله واریز شد که فرآیند پرداخت مرحله اول از 9 دی ماه 1401 آغاز و تا سوم ادامه دارد. دی ماه ادامه داشت. در مرحله اول سهامدارانی که 452، 492 و 532 هزار تومان در پرتفوی سهام خود داشتند به ترتیب 510، 555 و 600 هزار تومان و سهامداران یک میلیون تومانی مبلغ یک میلیون و 128 هزار تومان دریافت کردند.

فرآیند پرداخت مرحله دوم نیز در 25 ام می باشد. اسفند 1401 شد. در اسفند ماه سهامدارانی که 452، 492 و 532 هزار تومان در پرتفوی سهام خود داشتند به ترتیب 613، 667 و 721 هزار تومان دریافت کردند. همچنین افرادی که یک میلیون تومان پرتفوی داشتند یک میلیون و 356 هزار تومان سود کردند.

پرداخت سود سهام مانند پارسال.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در پاسخ به سوال دیگری درباره نحوه و جزئیات پرداخت سود سهام نیز اظهار کرد: از آنجایی که شرکت ها به تدریج این کار را انجام می دهند شاهد اختلاف چند ماهه هستیم و قطعی نشده است. هنوز. اما احتمالا در همان تاریخ های سال گذشته سود سرمایه پرداخت خواهد شد. سلام جدید

در صورت عدم پرداخت سود سهام چه کنیم؟

وی همچنین درباره افرادی که سود سهام عدالت دریافت نکرده اند و اینکه آیا سود سال های گذشته آنها رد شده و سوزانده شده است، گفت: قطعا کسانی که در سامانه سهام عدالت و سجام ثبت نام کرده و شماره حساب خود را شمارش کرده اند، سود سهام عدالت را دریافت کرده اند. سنوات گذشته به آنها واریز شده است و اگر شخصی در این دو سامانه ثبت نام نکرده و سهام را دریافت نکرده باشد و بخواهد امروز ثبت نام کند سود یکجا از سال 98 واریز می شود و سود اشخاصی که دارند. سوخته نشده اند رزرو شده اند و به محض ثبت واریز خواهند شد.

سال گذشته حدود 3.5 میلیون نفر به عنوان بازماندگان اقدام عدالت شناسایی شدند و قرار بود هر یک از این افراد 10 میلیون شات اکشن عدالت را دریافت کنند. اما رئیس سابق سازمان خصوصی سازی اعلام کرد که برای اجرای این موضوع 35 میلیارد تن منابع نیاز است که در حال حاضر موجود نیست. نیم شهریور امسال احسان خاندوزی وزیر اقتصاد با بیان اینکه فرآیند تصویب و تخصیص سهام به بازماندگان باید از طریق هیات دولت انجام شود، گفت:

آیا سود سهام عدالت 1402 در دو مرحله پرداخت می شود؟

چندی پیش احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی در پاسخ به سوال جمعی از خبرنگاران مبنی بر زمان و نحوه پرداخت سود سهام عدالت؟

وی افزود: اما اگر سود برخی شرکت ها مانند پتروشیمی خلیج فارس مانند سال گذشته با تاخیر مواجه شود، پرداخت سود سرمایه در دو مرحله انجام می شود.

آخرین اخبار از پرداخت سود سهام.

بر اساس مصوبه آیین نامه اجرایی مجامع سهام سرمایه استان ها، هنوز تاریخ دقیقی برای برگزاری مجامع شرکت سرمایه گذاری استانی صادر نشده و همچنین مشخص نیست در چه تاریخی برگزار می شود.

نهم اسفند سال 1400 بود که شورای عالی بورس با حضور وزیر اقتصاد تشکیل جلسه داد و مقرر شد نماد تجاری شرکت های سپرده گذاری سرمایه سهام استان پس از ارائه الگوی پیشنهادی برای بررسی قوه مجریه بازگشایی شود. . مقررات آزادسازی سرمایه سهام

جزئیات جدید از میزان دور جدید سود سهام عدالت

حداکثر مدت واریز سود نقدی شرکت های بورسی به چهار ماه کاهش یافت. اتفاقی که قطعا زمان واریز سود سهام را زودتر می کند و احتمالا روش سپرده گذاری نیز متفاوت خواهد بود.

لحظه دقیق پرداخت سود سهام مشخص شد. سود سهام در سال آینده چقدر خواهد بود؟ افزایش سود سهام در سال آینده آیا سود سرمایه در تاریخ تعیین شده پرداخت می شود؟ ذینفعان سود سهام چه کسانی هستند؟

جواد ایمان زاده نایب رئیس مجمع های مردمی بهزیستی آذربایجان شرقی درباره قول مشاور رئیس سازمان بورس در خصوص تخصیص سهام به متقاضیان کمک های اجتماعی گفت: قانون مربوط به تخصیص سهام به متقاضیان کمک های اجتماعی ایجاد شده است، اما دستورالعمل اجرایی هنوز اعلام نشده است.

وی درباره فعالیت صندوق های سرمایه گذاری خیریه از طریق بورس در آذربایجان شرقی نیز گفت: زمانی که بورس رونق داشت، کارگزاری ها در این زمینه اعلام آمادگی کردند و صندوق های خیریه متعددی از طریق بورس ایجاد شد که سرمایه اولیه آن تامین شد. توسط خیرین و خود آنها و شور و نشاطی در این زمینه وجود داشت.

معاون انجمن مردمی بهزیستی آذربایجان شرقی ادامه داد: پیش از این جامعه معلولان دوره های آموزشی مختلفی را برای خانواده ها برگزار کردند اما پس از افت شدید بورس فعالیت ها در این حوزه کاهش یافت.

ایمان زاده خاطرنشان کرد: بهزیستی به عنوان دستگاه دولتی نمی تواند وارد این حوزه شود و فقط می توانیم نقش تشویقی برای آموزش و پرورش در این حوزه داشته باشیم و نمی توان مجبور به ایجاد جمعیت خیریه شد.

افزایش 213 درصدی میزان مستمری مددجویان

فرگل صحاف مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی نیز در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: در طول 23 ماهه دولت سیزدهم یک هزار و 413 واحد مسکونی ساخته و 17 هزار و 640 مورد توانمندسازی پایدار از طریق ایجاد اشتغال و تثبیت محقق شد.

وی ادامه داد: در این مدت میزان مستمری 213 درصد افزایش یافت و 18 هزار نفر متأخر وارد چرخه مددکاری اجتماعی شدند و مجموع افراد دیرآمد در آذربایجان شرقی به صفر رسید. همچنین مراکز اورژانس اجتماعی استان بیش از 32000 مشاوره حضوری و 140000 مشاوره تلفنی انجام داده اند و در مراکز مشاوره میزان سازش زوجین متقاضی طلاق 20 درصد بالاتر از عرف کشوری است. .

وی ادامه داد: 26 هزار و 102 نفر در مهدهای کودک تحت مراقبت هستند و تعداد خدمات پیشگیری از معلولیت 426 هزار و 830 مورد بوده است.

فرگل صحاف با اشاره به تعداد مستمری بگیران در استان با بیان اینکه 93 هزار و 616 مستمری بگیر در استان وجود دارد، تصریح کرد: 2 مرکز کودک و نوجوان وجود دارد که 335 کودک در آنها اسکان داده شده و تعداد کودکانی که کمک می گیرند. از اعتبارات این سازمان 1605 نفر و تعداد 25 نفر زندگی مستقل داشته اند.

سپردن 54 کودک به فرزندخواندگی در سال گذشته

وی در خصوص آمار فرزندخواندگی در آذربایجان شرقی توضیح داد: تعداد فرزندخواندگی ها 54 مورد است که بسته به شرایط و اولویت خانواده ها انجام می شود و برای تسهیل در کار سامانه فرزندخواندگی در سال 1398 راه اندازی شد.

مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به پرداخت بیمه تامین اجتماعی دو هزار و 371 زن سرپرست خانوار و یک هزار و 94 زن سرپرست خانوار روستایی، گفت: به همین ترتیب در سال گذشته توانمندسازی یک هزار و 298 زن محقق شد که سرپرست خانوار بوده است. انجام شده.

فرگل صحاف مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی ادامه داد: 29.68 قلم کمک توانبخشی و 700 خرید خدمات ارتوپدی و دندانپزشکی انجام شد و در

تعداد 49 مهدکودک، 2407 نفر از خدمات استفاده می کنند. همچنین 4 هزار و 978 دانش آموز معلول در استان داریم که از کمک مالی برخوردار می شوند.

صحاف با بیان اینکه 7 هزار و 463 معاینه برای پیشگیری از معلولیت های ژنتیکی انجام شده است، تصریح کرد: تعداد مراکز تخصصی درمان و بازپروری معتادان متجاهر 70 مرکز است که در سال گذشته 25 هزار و 170 نفر خدمات دریافت کرده اند.

وی ادامه داد: سال گذشته تعداد واحدهای مسکونی تحویلی 662 واحد و تعداد واریزی و کمک اجاره مسکن 70 واحد و در ده سال عملکرد تامین مسکن 8 هزار و 257 واحد بوده است.

مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی در خصوص وضعیت کودکان خیابانی در استان اظهار داشت: کودک خیابانی و کارتن خواب نداریم اما همه آنها خانواده دارند و شب ها پس از فروش وسایل خود به خانه باز می گردند.


مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا