7 ماساژ ویژه برای لاغری شکم

ماساژ لاغری شکم یکی از راه های عالی برای لاغری شکم و کمر است.

اگر تا به حال متوجه افزایش جزئی دور کمر خود شده اید، قطعا می دانید که این امر می تواند به راحتی اعتماد به نفس شما را از بین ببرد، اما مشکل فقط زیبایی شما نیست. چربی شکم ممکن است در واقع خطر ابتلا به بیماری قلبی، دیابت نوع 2 را افزایش دهد. و بیشتر. برخی از انواع سرطان را افزایش می دهد. به همین دلیل باید هر چه زودتر با این مشکل مقابله کنید.خوشبختانه راه هایی برای خلاص شدن از شر این وزن های اضافی وجود دارد که حتی برای افراد تنبلی که دوست ندارند از رختخواب بیرون بیایند هم جذاب است.

1. تحریک گردش خون در شکم:

دست‌هایتان را به هم بمالید تا سطح انگشتان و کف دست‌ها گرم شود و وقتی دست‌هایتان به اندازه‌ی کافی گرم شدند، آن‌ها را در جهت عقربه‌های ساعت و خلاف جهت عقربه‌های ساعت دور ناف خود بمالید. این ماساژ را به مدت ۲ تا ۳ دقیقه انجام دهید.

2. از شر نفخ خلاص شوید:

یک نقطه، 4 انگشت بالاتر از ناف خود پیدا کنید و این نقطه را در جهت عقربه های ساعت به مدت 2-3 دقیقه و در خلاف جهت عقربه های ساعت برای مدت مشابه ماساژ دهید.

3. کمر خود را باریک کنید:

هر دو دست را در دو طرف شکم قرار دهید و کف دست ها را رو به روی هم قرار دهید و سپس دست ها را به هم فشار دهید تا شکم بین آنها قرار گیرد.

این کار را 3-5 بار انجام دهید و سپس با دو دست شکم خود را بگیرید و تکان دهید و این کار را به مدت 10-15 ثانیه انجام دهید.

4. چربی خود را فشرده کنید:

دو طرف شکم خود را با هر دو دست به طور همزمان نیشگون بگیرید و این نیشگون گرفتن های کوچک را در تمام قسمت پایین شکم بمالید و این نوع ماساژ را برای 2 تا 3 دقیقه ادامه دهید.

5. ماساژ لنفاوی را انجام دهید:

نوک انگشتان خود را در دو طرف شکم خود قرار دهید و به آرامی شروع به ماساژ به سمت بالا به سمت قلب خود بکشید و 5 تا 10 بار تکرار کنید.

سپس دستان خود را در دو طرف باسن قرار دهید و با انگشتان خود پوست را به سمت زیر بغل بکشید و پس از کشش پوست به سمت استخوان ران، دست خود را بالا بیاورید و این کار را 5 تا 7 بار در هر طرف تکرار کنید.

6. ماساژ چینی را امتحان کنید:

یکی از دستان خود را روی ناف خود قرار دهید و با فشار محکم با دو انگشت ناف خود را به صورت دایره ای کوچک مالش دهید و به تدریج دایره های اطراف آن را باز کنید و از ناف خود خارج شوید و به مدت 2 دقیقه این ماساژ را انجام دهید.

7. از نقاط فشار استفاده کنید:

می توانید رن 6، رن 4 و رن 3 را تقریباً 2، 4 و 6 اینچ زیر ناف خود بیابید.

نقاط Ki 16 در دو طرف ناف شما قرار دارند و حدود 1 سانتی متر از ناف فاصله دارند.

نقاط زیگونگ در دو طرف شکم، 6 سانتی متر زیر ناف و 4 سانتی متر در هر طرف قرار دارند.

2 انگشت را روی هر نقطه قرار دهید و آن ناحیه را به آرامی ماساژ دهید و چند دقیقه با فشار نگه دارید و برای هر نقطه این کار را تکرار کنید.

چگونه به سرعت شکمی صاف داشته باشیم؟

موثرترین روش ماساژ، دراز کشیدن به پشت روی تخت یا زمین است، همچنین می توانید این کار را در حالت ایستاده جلوی آینه انجام دهید.

هرگز بعد از غذا ماساژ ندهید.

برای بهترین نتیجه، دو بار در روز، قبل از صبحانه و درست قبل از خواب، شکم خود را ماساژ دهید و سعی کنید از ترکیبی از روغن گریپ فروت و مرکبات برای تقویت اثر استفاده کنید.

هشدار:

اگر در معده خود احساس درد می کنید یا از بیماری هایی مانند لخته شدن خون در پاها یا قلب، نارسایی کلیه، پوکی استخوان، فشار خون بالا، اندومتریوز یا عفونت های التهابی رنج می برید، ماساژ ندهید.

منبع: نمناک

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *