اخبار روز

50 میلیون وام رایگان با شرایط مساعد دریافت کنید

اعطا کردن| نادریان زاده مدیر عامل بنیاد مسکن استان یزد در حاشیه بازدید از روستای سیل زده قطرم گفت: در بررسی های اولیه مشخص شد که 6 منزل مسکونی تخریب شده و 35 منزل دیگر دچار سیل شدید شده اند بنیاد مسکن استان فراهم شده است و برای رفع مشکلات زیرساختی و راه دسترسی پس از تشکیل جلسه در استان تصمیم نهایی گرفته خواهد شد.

نادریان زاده همچنین از پرداخت 30 میلیون تومان وام قرض الحسنه و 20 میلیون تومان بلاعوض به منازل سیل زده خبر داد و گفت: صاحبان خانه های کاملا تخریب شده می توانند از معافیت 250 میلیون وام قرض الحسنه و 50 میلیون تومان بلاعوض بهره مند شوند.

رحیمی پور بخشدار مرکزی بافق در حاشیه این بازدید با اشاره به ارزیابی خوب بارندگی در روستاهای بخشدار مرکزی گفت: امیدواریم پس از این بارندگی ها سدهای خاکی از نظر منابع آبی غنی شود. “

وی گفت: زیرساخت های روستای قطرم اعم از ارتباطات، جاده، دیواره دریا و… آسیب جدی دیده است که نیازمند تخصیص اعتبار ویژه برای احیای راه ها و دیواره دریا است.

گفتنی است نادریان زاده مدیرعامل بنیاد مسکن استان به همراه رحیمی پور استاندار مرکزی و روسای بنیاد مسکن و آب منطقه ای بافق از روستای سیل زده قطرم بازدید کرد.

چگونه وامینو دریافت کنیم؟

تقریباً برای همه ما، مواقعی وجود دارد که برای مدت کوتاهی به پول نیاز داریم، اما نمی‌خواهیم از کسی پول قرض کنیم یا از پس‌انداز خود استفاده کنیم. به عنوان مثال، حقوق یا درآمد شما ممکن است به هر دلیلی به تعویق بیفتد یا یک اتفاق غیرقابل پیش بینی ممکن است بر شما یا خانواده شما تأثیر بگذارد. در چنین شرایطی، دسترسی به یک منبع قابل اعتماد و سریع وجوه مانند وام فوری بدون وثیقه بسیار مفید است. ما در بانکینو این قابلیت را به صورت وام فوری به نام “Vamino” در اختیار شما قرار داده ایم.

با استفاده از سرویس Wamino می توانید در هر زمان و در کمترین زمان ممکن و بدون عارضه به پول دسترسی داشته باشید. مزایای Wamino عبارتند از:

شما یک “امتیاز اعتباری” در بانکینو دارید که می توانید آن را در قسمت سمت چپ بالای برنامه مشاهده کنید. این امتیاز بر اساس میانگین موجودی حساب در چند ماه گذشته محاسبه و به شما واریز می شود. به ازای هر 1 میلیون تومان میانگین موجودی در ماه، 1 امتیاز اعتبار دریافت می کنید و این امتیازها تا 6 ماه جمع می شوند. به عنوان مثال اگر شما به طور متوسط ​​2 میلیون تومان در حساب بانکینو داشته باشید، امتیاز شما در ماه اول 2، در ماه دوم 4 و در ماه ششم 12 خواهد بود. پس از ماه ششم، موجودی شما از 6 ماه گذشته به عنوان مبنای محاسبه امتیاز استفاده می شود (به عنوان مثال در ماه هفتم، امتیازات ماه اول شما دیگر در محاسبه لحاظ نمی شود).

نکته 1: امتیاز شما بر اساس میانگین موجودی محاسبه می شود نه حداقل موجودی. بنابراین، لازم نیست پول خود را به حساب بانکی واریز کنید یا آن را لمس کنید. شما می توانید با حساب بانکینو کار کنید، خرید کنید، پول خرج کنید و همچنان امتیاز جمع کنید!

نکته 2: امتیازها روزانه اما در پایان هر ماه محاسبه می شود. اگر تعادل خود را در اواسط ماه افزایش دهید، ممکن است بیش از یک ماه طول بکشد تا تأثیر آن بر امتیاز شما احساس شود.

نکته 3: اگر میانگین موجودی شما در یک ماه کمتر از یک میلیون تومان باشد، امتیازی دریافت نمی کنید.

با افتتاح حساب آنلاین در بانکینو و جمع آوری و افزایش این امتیازها، سطوح اعتباری مختلف برای شما باز می شود و به شما این امکان را می دهد که بدون ضامن برای مبالغ بالاتر وام دریافت کنید. جدول زیر نشان می دهد که کدام سطح اعتبار برای کدام امتیاز فعال شده است:

امتیاز مبلغ وام بدون ضامن (Vamino)

1 امتیاز 100000 تومان

2 امتیاز 200000 تومان

5 امتیاز 500 هزار تومان

10 امتیاز 1 میلیون تومان

20 امتیاز 2 میلیون تومان

30 امتیاز 3 میلیون تومان

40 امتیاز 4 میلیون تومان

50 امتیاز 5 میلیون تومان

60 امتیاز 6 میلیون تومان

70 امتیاز 7 میلیون تومان

80 امتیاز 8 میلیون تومان

90 امتیاز 9 میلیون تومان

100 امتیاز 10 میلیون تومان

توجه: وامینو یک وام بدون وثیقه است که می توان چندین بار از آن استفاده کرد (مشابه کارت اعتباری). بنابراین توصیه می کنیم حتی اگر در موعد مقرر با مشکل مالی مواجه هستید، یک بار وام خود را پرداخت کرده و مجددا برای دریافت وام جدید اقدام کنید. کل این فرآیند کمتر از 10 دقیقه طول می کشد، اما از پرداخت بیشتر یا ثبت سابقه حساب بد جلوگیری می کند.

در صفحه وامینو گزینه «خدمات دریافتی و بازپرداخت» را انتخاب کنید. در صفحه Facilities در دسته Facilities Received می توانید تمامی تسهیلات دریافتی را مشاهده کرده و با انتخاب هر یک از تسهیلات به حساب آنها بپردازید.

– امکانات مورد نظر

زمان درخواست وام و مبلغ آن در این قسمت قابل مشاهده است. برای دریافت وام باید منتظر تایید بانک باشید.

2- تسهیلات دریافتی

در این قسمت وام های اخذ شده نمایش داده می شود که برای پرداخت وام خود باید از این قسمت وام بگیرید. گزینه تسویه تسهیلات به شما امکان می دهد وام معوق خود را تسویه کنید.

3- امکانات جادار

در این قسمت می توانید رسید وام های پردازش شده و معوقه را مشاهده کنید. با انتخاب یک قسمت می توان رسید آن را نمایش داد.

صورتحساب و بازپرداخت

با کلیک بر روی دکمه “صورتحساب تسهیلات” در صفحه جدید می توانید تعداد روزهای گذشته از دریافت وام را مشاهده کنید و با کلیک بر روی دکمه “صورتحساب” به مرحله بازپرداخت تسهیلات می روید. .

توجه: در صورت عدم بازپرداخت وام در موعد مقرر، جریمه ای (6% علاوه بر سود اولیه) از شما دریافت خواهد شد. اگر هنوز 60 روز پس از سررسید وام خود را بازپرداخت نکرده اید، این موضوع به عنوان حساب بد نزد بانکینو و بانک مرکزی ثبت می شود. بهتر است وام خود را قبل از این مدت پرداخت کنید. در غیر این صورت نمی توانید وام بگیرید، چک دریافت کنید یا در هیچ بانکی حساب باز کنید.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا