تغذیه و ورزش مکمل یکدیگر هستند. بنابراین، اگر تمرینات کاهش وزن انجام می دهید، توصیه می کنیم معجون های لاغری را فراموش نکنید! معجون های مختلفی وجود دارند که حاوی مواد چربی سوز هستند و می توانند سرعت کاهش وزن شما را افزایش دهند.

به جای خوردن تنقلات چرب و نامناسب از معجون ها و نوشیدنی های چربی سوز استفاده کنید. این مخلوط ها مخصوصا برای کسانی که می خواهند شکم و پهلوها را نازک کنند مناسب است. انواع اسموتی ها، نوشیدنی ها و مخلوط هایی وجود دارد که می توانید در کنار رژیم غذایی خود از آنها استفاده کنید. بنابراین در ادامه مقاله بهترین معجون های چربی سوز را به شما معرفی می کنیم. بنابراین توصیه می کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

در هر صورت انتخاب بازه زمانی مصرف بهترین اکسیر چربی سوز بر عهده متخصص تغذیه یا مربی ورزشی است. مخلوط پروتئین و ماست می تواند به ترمیم و جوانسازی عضلات در هنگام خواب کمک کند. محصولات لبنی منبع غنی کلسیم و تریپتوفان هستند. دو نوع پروتئین شیر در ماست و شیر وجود دارد که در طولانی مدت در تقویت ماهیچه ها موثر است. آب پنیر و کازئین؛ بنابراین، مصرف مکمل پروتئین همراه با ماست، گزینه بسیار خوبی برای چربی سوزی خواهد بود.

2. اکسیر لاغری دارچین و سیب

یکی دیگر از بهترین اکسیرهای چربی سوز، اکسیر لاغری دارچین و سیب است. ترکیب سیب و دارچین می تواند تاثیر زیادی در کاهش وزن داشته باشد. این اکسیر کاملا گیاهی است و نیازی به مکمل های پروتئینی یا مولتی ویتامین ندارد. برای استفاده از این اکسیر ابتدا مقداری سیب تازه را با دارچین دم کنید. پس از مدتی روزانه حدود ۲ یا ۳ لیوان از این اکسیر را مصرف کنید تا به نتیجه مطلوب برسید. نکته مهمی که باید به آن توجه کرد این است که باید در کنار ورزش از معجون های لاغری استفاده کرد. به همین دلیل استفاده از این اکسیر را قبل و بعد از تمرین توصیه می کنیم. سیب حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان است و می تواند متابولیسم بدن شما را تقویت کند. سیب را با پوست آن مصرف کنید تا سریعتر به نتیجه دلخواه برسید.

یکی از مهم ترین سوالات کاربران در مورد اکسیر لاغری سیب و دارچین این است که آیا از سیب قرمز استفاده کنیم یا سیب زرد؟ به طور کلی، تفاوت زیادی بین این دو وجود ندارد. اما سیب زرد ممکن است گزینه بهتری برای چربی سوزی باشد. با این حال، باید بدانید که سیب سبز بهترین گزینه برای چربی سوزی است، به خصوص زمانی که با دارچین مصرف شود. قیمت این نوع سیب کمی بالاتر از بقیه است. اما در سوزاندن چربی بدن تاثیر بسیار خوبی خواهد داشت.

3. معجون آبلیمو ترش و عسل

تقریباً در تمام کتاب های تغذیه از مخلوط آب لیمو ترش و عسل ذکر شده است. افراد کمی هستند که خواص آبلیمو و عسل را ندانند. ترکیب این دو ماده یک اکسیر عالی برای چربی سوزی فراهم می کند. آنتی اکسیدان های زیادی در لیمو وجود دارد که در تسریع متابولیسم و ​​چربی سوزی موثر است. آب لیمو می تواند مقدار زیادی آنتی اکسیدان و فیبر به بدن شما بیاورد.

این ترکیب نه تنها در چربی سوزی موثر است، بلکه سموم را از بدن دفع می کند. اگر طعم تلخ آب لیمو شما را آزار می دهد، کافی است مقدار کمی عسل طبیعی به آن اضافه کنید. این مخلوط به عنوان یک نوشیدنی عالی صبحگاهی استفاده می شود. توصیه می کنیم برای بهترین نتیجه حدود 20 دقیقه قبل از صبحانه از این اکسیر استفاده کنید.

4. مخلوط شوید و گشنیز

اگر به مصرف سبزیجات علاقه دارید، می توانید از شوید و گشنیز به عنوان یکی از بهترین معجون های چربی سوز استفاده کنید. ظاهر این معجون ممکن است شما را ناامید کند. زیرا طعم مخلوط شوید و گشنیز چندان خوشایند نیست. مخلوط شوید و گشنیز سرشار از کربوهیدرات است و در کاهش اشتها موثر است. با مصرف این اکسیر تا مدتی احساس گرسنگی نخواهید کرد. شوید و گشنیز، مقداری سیر و لیمو را اضافه کنید تا طعم و مزه مخلوط بهتر شود.

برای مثال می توانید این دو ماده را همراه با خیار و سیر همراه با ماست مصرف کنید. برای تهیه اکسیر شوید و گشنیز ابتدا مقداری از این سبزیجات را به همراه خیار و سیر در مخلوط کن بریزید. سپس همه مواد را با هم مخلوط کنید. این اکسیر را باید قبل از صبحانه و با معده خالی نوشید. با این حال، توصیه می کنیم برای مخلوط و گشنیز با یک متخصص تغذیه مشورت کنید.

5. مخلوط خیار، کرفس و لیمو

یکی دیگر از بهترین ترکیبات چربی سوز، مخلوط خیار، کرفس و لیمو است. اگر می خواهید فیبر مورد نیاز بدن خود را از سبزیجات تامین کنید، توصیه می کنیم از مخلوط خیار، کرفس و لیمو استفاده کنید. خیار و کرفس حاوی مقدار زیادی فیبر هستند و برای تسریع متابولیسم و ​​کاهش اشتها استفاده می شوند. لیمو حاوی مقدار زیادی ویتامین C است که در کنار سایر ترکیبات، متابولیسم بدن شما را افزایش می دهد. برای اینکه فرد به نتیجه مطلوب برسد باید حداقل روزی یک بار این اکسیر مصرف شود.

بهترین زمان برای مصرف معجون های چربی سوز قبل از وعده های غذایی اصلی است. حدود 20 تا 30 دقیقه قبل از خوردن وعده های غذایی اصلی از این مخلوط برای کاهش اشتها استفاده کنید. برای تهیه این نوشیدنی مقداری خیار، کرفس و لیمو را در مخلوط کن بریزید و مخلوط کنید.

منبع: نی نی بان

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *